eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodya na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara › Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
  • Data: 2012-02-29 20:33:00
    Temat: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 29 Feb 2012 12:12:31 +0100, Sebastian Kaliszewski

    > Jak się dzieciak skaleczył to go podpity lekarz
    > na żywca zszywał (bo brakowało igieł i strzykawek

    Skąd ja to znam? A tak, też mi głowę na żywca szyli (znieczulenie? a co
    to?), łamiąc przy tym dwie igły (ciekawe czy dlatego że były już
    "przesilone", czy że lekarz pijany i zamiast w skórę wbijał mi się w kość).
    Innym razem sobie nogę rozprułem (całe udo), to na ostrym nawet zastrzyka
    przeciwtężcowego nie dostałem, bo nie było W CAŁEJ WARSZAWIE. To był
    odpowiednio 88 i 87 rok.

    > Na wsiach przeważnie chodziło się srać za stodołę

    Ba, tu gdzie mieszkam obecnie (w domu rodzinnym żony), czyli Stara Miłosna
    pod Wawą (16 km od centrum!, obecnie już należy do Warszawy), jeszcze w '95
    był WYCHODEK, dopiero w '96 powstała łazienka z prawdziwego zdarzenia.

    Jednakowoż, jak się upewniałem o powyższą datę u żony, to podpowiedziała,
    że chodząc w pielgrzymkach jeszcze 5-6 lat temu ludzie na wsiach mieli
    wychodki -- więc co to w ogóle za pierdolenie, Roman? Z choinki się
    urwałeś? To że ty miałeś dobrze, albo całe twoje otoczenie, nie znaczy że
    inni też.

    Jak można twierdzić, że wtedy, za tej pieprzonej komuny, oj, czy też
    porawniej, socjalizmu, "nie było tak źle"? Skundlenie ludzkie, to jedyne co
    się kojarzy z tym okresem.

    Choćby paliwo miało kosztować, zgodnie z życzeniem jednego z tutejeszych
    trolli, dziesięc złotych, to wolę tyrać na te dziesięć złotych za litr niż
    żyć w Bialorus style za trzy złote.

    --
    Pozdor Myjk