  • 31. Data: 2012-11-04 14:49:55
    Temat: Re: a moze nowa grupa ???
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-04 14:18, PK pisze:

    > No ale przecież studiujesz dziennikarstwo - kierunek uznawany za
    > najgorzej przygotowujący do pracy zawodowej (i AFAIR mający jeden
    > z największych odsetków bezrobotnych absolwentów). Na pewno jest się
    > czym chwalić?

    Dziennikarstwo i komunikację społeczną w systemie dwustopniowym na UJ
    (sama pracownia telewizyjna kosztowała kilka milionów zł, a zajęcia z
    prac. radiowej mamy w Radiu Kraków). Nie jest to dziennikarstwo na
    Papieskiej Akademii Teologicznej, czy w ogóle jakieś małej,
    niepaństwowej szkole.
    Public relations, reklama, fotografika, wszelkiego rodzaju montaże - do
    tego przygotowują nas bardzo dobrze. A że różnie bywa i mogę skończyć na
    stanowisku przewijacza paska informnacyjnego w TVN24 - cóż, ja wole
    wierzyć, że jak się chce i uwierzy, to można wszystko.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 32. Data: 2012-11-04 14:57:28
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-04 14:38, PK pisze:
    > Po prostu ubywa takich "zwrównoważonych".

    Zrównoważone osoby są zazwyczaj - choć z całkiem licznymi wyjątkami w
    pewnych kręgach - po prostu nudne, toteż poziom merytoryczny przy nich
    może być wysoki, ale poziom przyjemności z pisania i czytania - bardzo
    niski...

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 33. Data: 2012-11-04 15:11:04
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-04, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > pewnych kręgach - po prostu nudne, toteż poziom merytoryczny przy nich
    > może być wysoki, ale poziom przyjemności z pisania i czytania - bardzo

    Jeśli chcesz przez to powiedzieć, że wolałbyś (jako przyszły
    dziennikarz) pracować w Fakcie, a nie w The Times, to generalnie
    dla mnie nie jest to żaden problem.

    Ale przypuśćmy, że masz jakiś problem. Np. masz starego kompa i nie
    wiesz, jakiego ukraść do niego Windowsa. Zadajesz takie pytanie
    na Usenecie i czy wolałbyś odpowiedzi:
    a) merytoryczne ale potencjalnie nudne,
    b) takie które przyjemnie się czyta (ew. komentuje), ale mało pomocne?

    pozdrawiam,
    PK

  • 34. Data: 2012-11-04 15:23:12
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-04 15:11, PK pisze:
> [...]
    > a) merytoryczne ale potencjalnie nudne,
    > b) takie które przyjemnie się czyta (ew. komentuje), ale mało pomocne?

    Jedno nie wyklucza drugiego. Przy odrobinie elokwencji można
    odpowiedzieć zarówno merytorycznie, jak i humorystycznie. Na zajęciach z
    komunikacji interpersonalnej przeważnie co kilka minut cała sala się
    śmieje (np. z zabawnych przykładów), a jednak jest merytorycznie.
    Branża komputerowa nie jest jedyna w tym Kraju. Naprawdę.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 35. Data: 2012-11-04 15:31:33
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-04, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

    > Jedno nie wyklucza drugiego. Przy odrobinie elokwencji można

    Nie pytam czy się wykluczają, tylko którą byś wolał.

    Jakbym Cię spytał, czy wolisz jabłka czy gruszki, to też byś napisał,
    że "przecież można kupić oba"? Tego Cię uczą na studiach? :/

    > odpowiedzieć zarówno merytorycznie, jak i humorystycznie. Na zajęciach z
    > komunikacji interpersonalnej przeważnie co kilka minut cała sala się
    > śmieje (np. z zabawnych przykładów), a jednak jest merytorycznie.

    My się śmialiśmy na Mechanice Kwantowej, ale jaki to ma związek
    z poruszanym tu problemem?

    pozdrawiam,
    PK

  • 36. Data: 2012-11-04 15:47:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 04 Nov 2012 13:38:16 GMT, PK napisał(a):

    > Kiedyś na .foto byli hobbyści fotografii, na .rowery byli hobbyści
    > kolarstwa itp. Dziś na wszystkich grupach są głównie hobbyści Usenetu...

    No, coś w tym jest :) Ale wolę być optymistą.
    --
    Jacek

  • 37. Data: 2012-11-04 16:48:54
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-04 15:31, PK pisze:
    > Jakbym Cię spytał, czy wolisz jabłka czy gruszki, to też byś napisał,
    > że "przecież można kupić oba"?

    Napisałbym, że wolę sok jabłkowo-gruszkowy z odrobiną dobrej wódki.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 38. Data: 2012-11-05 00:30:21
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Akurat z grup, które wymieniłeś, zaglądam tylko na dwie: rowery i pecet.
    > Tu piszę od niedawna, więc nie mam porównania. Na p.r.r jestem od
    > prawie dekady i zmiana jest ogromna.

    Ach, to chyba Ty pojechałeś do Islandii na rowerze?
    Zdjęcia to chyba wszyscy wtedy obejrzeli :-)

    --
    animka

  • 39. Data: 2012-11-05 01:17:19
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-04, Animka <animka.to.nie> wrote:
    > Ach, to chyba Ty pojechałeś do Islandii na rowerze?
    > Zdjęcia to chyba wszyscy wtedy obejrzeli :-)

    Nie ja.

    pozdrawiam,
    PK

  • 40. Data: 2012-11-05 04:50:28
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    PK in news:slrnk9apcg.2f2.PK@notb-dante.notb-home
    > Jeśli chodzi Ci o administratorów, to tak - na forach istnieją takie
    > osoby. Dzięki nim jest lepsza organizacja, mniej mniej trolli
    > i chamstwa.

    z tym, że masz na mysli oczywiscie adminow bez klopotow z ego i bez
    bolszewickiej paranoi w oku, czyli nie masz na mysli aminow z elektroda.pl.