    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: a moze nowa grupa ???
    Date: 03 Nov 2012 18:42:10 GMT

    On 2012-11-03, a...@p...pl <a...@p...pl> wrote:
    > nie przesadzajmy z tym zanikaniem usenetu? Sa grupy, na ktorych jest
    > duzy ruch, inne moze mniej.
    >
    > Ja preferuje usenet a fora, gdzie trzeba sie logowac, zostawiac swoje
    > emaile mnie nie interesuja. Fora sa z regyly zwiazane z jednym
    > serwerem (i czasami z p.... adminami - np. elektroda.pl).

    Nie wiem co to jest "p.... adminami".
    Jeśli chodzi Ci o administratorów, to tak - na forach istnieją takie
    osoby. Dzięki nim jest lepsza organizacja, mniej mniej trolli
    i chamstwa.
    Poza tym są już różnice (tzn. wady i zalety - kwestia oczekiwań).

    > Wiec jezeli jakis admin od newsow to czyta, to moze zalozy w
    > odpowiedniej hierarchi i zobaczymy co z nia bedzie. Wiec nie ferwujmy
    > wyrokow, ze usenet zanika.

    Ale "usenet zanika" to nie jest żaden wyrok tylko obserwacja. Każdy kto
    używa go przynajmniej kilka lat widzi różnicę. pl.comp.pecet się trzyma,
    bo to grupa zdominowana przez komputerowych hobbystów. Problem usenetu
    polega na tym, że odchodzą "niekomputerowcy".

    pozdrawiam,
    PK