-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Tomek" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: a jak wygląda hamowanie silnikiem
Date: Sat, 11 May 2013 09:56:15 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Lines: 25
Message-ID: <kmktjd$mh1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <kmddq2$5bt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1...@g...com>
<kmdl6n$o3v$1@news.task.gda.pl> <8pt11pzwgs01$.dlg@rower.power.pl>
<kmfhov$7oj$1@news.task.gda.pl> <g...@r...power.pl>
<e...@g...com>
<1...@r...power.pl>
<518d532a$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
<fqw7m07uebhg$.dlg@rower.power.pl>
<3...@g...com>
<1...@r...power.pl> <kmkotm$kv1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 178.183.223.156.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1368258989 23073 178.183.223.156 (11 May 2013
07:56:29 GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 11 May 2013 07:56:29 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491648
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:19xswgt6zlgg7.1oo4rqes6gqps.dlg@40tude.net...
> Dnia Sat, 11 May 2013 08:36:24 +0200, Tomek napisał(a):
>> Gdy jest tempomat "zwykły".
>> Czy po zdjęciu nogi z pedału gazu na tym samym biegu samochód zwalnia
>> hamując silnikiem (a później utrzymuje zadaną prędkość) czy są włączane
>> hamulce??
>
> Zwykły hamuje tylko silnikiem na tyle ile może.
> Z górki bywa więc że auto przyspiesza.
Zatem, jeśłi dotknięcie sprzęgła czy hamulca tempomat zwykły rozłącza
(np. chcę hamować silnikiem i zapiąć niższy bieg) to po wrzuceniu
niższego biegu ponowne włączenie tempomatu do zadanej prędkości?
Jeśłi tak jest, to może nie tyle autostrady co teren pagórkowaty
ale z ostrymi spadkami i wzniesieniami jest mało nadajacy się
do wykorzystania przez tempomat "zwykły" (np. drogi w okolicach
Jury Krakowsko-Częstochowskiej, czy Rabki-Jordanowa)
Albo elektroniczna funkcja tempomatu- ignoruj wciśniecie
sprzęgła- wtedy zmiana biegów nie miałaby wpływu
na kwestie włączenia ponownch ustawień.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.13 11:29 J.F.
- 11.05.13 12:21 Iguan_007
- 11.05.13 13:38 J.F.
- 14.05.13 10:32 PJ
- 14.05.13 11:05 PJ
- 14.05.13 11:33 Iguan_007
- 14.05.13 12:18 PJ
- 14.05.13 13:19 Iguan_007
- 14.05.13 14:00 PJ
- 14.05.13 14:14 Tomek
- 14.05.13 14:15 Iguan_007
- 14.05.13 14:54 PJ
- 14.05.13 15:41 Iguan_007
- 15.05.13 10:04 PJ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=