eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytempomat i tempomat aktywny › Re: a jak wygląda hamowanie silnikiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Tomek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: a jak wygląda hamowanie silnikiem
    Date: Sat, 11 May 2013 09:56:15 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <kmktjd$mh1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <kmddq2$5bt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@g...com>
    <kmdl6n$o3v$1@news.task.gda.pl> <8pt11pzwgs01$.dlg@rower.power.pl>
    <kmfhov$7oj$1@news.task.gda.pl> <g...@r...power.pl>
    <e...@g...com>
    <1...@r...power.pl>
    <518d532a$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <fqw7m07uebhg$.dlg@rower.power.pl>
    <3...@g...com>
    <1...@r...power.pl> <kmkotm$kv1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 178.183.223.156.dsl.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1368258989 23073 178.183.223.156 (11 May 2013
    07:56:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 May 2013 07:56:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491648
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:19xswgt6zlgg7.1oo4rqes6gqps.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sat, 11 May 2013 08:36:24 +0200, Tomek napisał(a):
    >> Gdy jest tempomat "zwykły".
    >> Czy po zdjęciu nogi z pedału gazu na tym samym biegu samochód zwalnia
    >> hamując silnikiem (a później utrzymuje zadaną prędkość) czy są włączane
    >> hamulce??
    >
    > Zwykły hamuje tylko silnikiem na tyle ile może.
    > Z górki bywa więc że auto przyspiesza.

    Zatem, jeśłi dotknięcie sprzęgła czy hamulca tempomat zwykły rozłącza
    (np. chcę hamować silnikiem i zapiąć niższy bieg) to po wrzuceniu
    niższego biegu ponowne włączenie tempomatu do zadanej prędkości?

    Jeśłi tak jest, to może nie tyle autostrady co teren pagórkowaty
    ale z ostrymi spadkami i wzniesieniami jest mało nadajacy się
    do wykorzystania przez tempomat "zwykły" (np. drogi w okolicach
    Jury Krakowsko-Częstochowskiej, czy Rabki-Jordanowa)

    Albo elektroniczna funkcja tempomatu- ignoruj wciśniecie
    sprzęgła- wtedy zmiana biegów nie miałaby wpływu
    na kwestie włączenia ponownch ustawień.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: