-
Data: 2013-05-14 13:19:32
Temat: Re: a jak wygląda hamowanie silnikiem
Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Tuesday, May 14, 2013 8:18:26 PM UTC+10, PJ wrote:
> //O zmianie w trybie sekwencyjnym nie wspominalem bo mowilem o
> automatycznym zmienianiu biegow.
>
> czyli jak jest sekwencja to jest git ? o jakiej skrzyni konkretnie
> piszesz ?
Oczywiscie przy sekwencyjnej sprawa wyglada inaczej. Mowilem o tradycyjnym automacie.
Moj blad, powinienem sprecyzowac.
> //1,2 i 3 tez wiele w dynamiczniejszej jezdzie nie pomoga - bo to ze
> ograniczysz skrzynie nie oznacza ze dobierze ona dobry bieg przed
> zakretem.
> oczywiscie ze nie dobierze bo niby jak mialaby to zrobic ? od tego
> jest kierowca
Chodzi mi o to, ze w manualnej mozesz wybrac dokladnie moment kiedy chcesz miec
konkretny bieg i na jakich obrotach chcesz przejsc zakret. W automacie mozesz sobie
zrzucic na to 2 czy 3 ale juz samego momentu redukcji czy obrotow silnika nie
kontrolujesz. Pomijajac fakt ze w wielu skrzyniach komputer moze pozniej zmienic na
inny bieg niz sobie tego zyczyles. Jezdze i automatem i manualem. Automat
(tradycyjny) nie ma szans na kretych gorskich drogach. Redukcje na 2/3 pomagaja ale
w porownaniu z manualem to i tak lipa.
> //Pomoze z gory ale jak _manualnie_ na to 1,2,3 zmienisz. No i do
> hamowania jak w manualu to tam daleko.
>
> powtarzam ze sa rozne skrzynie, niektore redukuja szybciej niektore
> wolniej,
Moim zdaniem to nie jest tylko kwestia "redukcji" a bardziej momentu redukcji,
mozliwosci uzycia sprzegla, utrzymania konkretnego biegu czy obrotow. Nie chce sie
tutaj sprzeczac, po prostu widze ze na kretych drogach "czucie" samochodu z reczna
skrzynia jest zdecydowanie lepsze.
Pozdrawiam,
Iguan
-
Iguan007
Sezon caly rok:
http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia
--
Następne wpisy z tego wątku
- 14.05.13 14:00 PJ
- 14.05.13 14:14 Tomek
- 14.05.13 14:15 Iguan_007
- 14.05.13 14:54 PJ
- 14.05.13 15:41 Iguan_007
- 15.05.13 10:04 PJ
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=