  • Data: 2013-04-14 12:24:14
    Temat: Re: Zyxel nsa310
    Od: BQB <a...@s...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-13 18:19, miab pisze:

    > Mowa jest o szybkich dyskach i szybkim NAS a nie o jakichś penikach za
    > dyszkę.

    Miałem takie tanie "NASy", z portem 1Gbit, bo miałem nadzieję, że będzie
    szybko ale niestety było wolno. Prędkość w niektórych wynosiła 4 MB/s, w
    innych była większa, ale żaden tani - do 600 zł nie miał prędkości
    większej niż 10 MB/s. Trzeba było również używać specjalnego programu,
    aby można było się z tym dyskiem komunikować. Oczywiście program był pod
    windows, wymagał praw admina i nie mógł działać jako usługa. Co mnie
    bardzo zawiodło, brak możliwości zapisu z więcej niż z jednego kompa w
    danym czasie. Zobacz sobie, jak będzie szybko działać, gdy będziesz go
    używał przez sambę mając na dysku jakieś 300 000 plików. W dzisiejszych
    czasach szybciej coś przez neta wyślesz. Po FTP działa dobrze. Transfery
    po FTP jakieś 20-30 MB/s. Jak uważasz, że przy takich transferach to
    szybki NAS, to ja zakończę.

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl