    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Żyrandol w wersji ze ściemnianiem.
    Date: Wed, 18 Sep 2024 12:31:19 +0200
    <vbpamo$3t0$1@news.chmurka.net> <vbt288$dt4q$1@news.icm.edu.pl>
    <phwc081twtc8$.bg3il1zki6ru.dlg@40tude.net>
    <vbudtn$g2o6$1@news.icm.edu.pl> <vbutkc$1hp$1@news.chmurka.net>
    <e6cfkeu0v56s$.1wjoa7yn0awzy.dlg@40tude.net>
    <vc8v53$otn$2@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <wbowdgfp0fpb.1ehn28bhg272c$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <om3qy0g6dik$.1lz135k98t0zz$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    On Wed, 18 Sep 2024 11:23:00 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > To jest Spisek Ż. level 2.0. Wiara w to, że drucik wolframowy jest tak
    > zaawansowanym produktem, że da się go zaprogramować w ten sposób, by
    > przepalał się po tysiącu godzin i nie był wieczny (jak byłby bez spisku).

    No ale poniekąd się go daje "zaprogramować".

    > Nie, umowa nie zabraniała wprost chwalenia się długowiecznością. Ustaliła
    > minimalne (pod względem efektywności) warunki pracy, a z nich już wynika
    > ograniczenie czasu pracy, więc nie ma czym się chwalić. Zresztą tekst
    > jest znany, można przeczytać. Ale [anty]spiskowcy wolą konfabulować.

    A znajdziesz ten tekst?

    Bo mówiliśmy o skutkach marketingowych.

    Jeśli naprawdę tylko ustaliła minimalną efektywność ... to w trosce o
    klienta? Nie bardzo wierzę, firmy się najpierw troszczą o siebie :-)

    Klienta można przyciągnąć hasłem "nasze żarówki są jaśniejsze", albo
    "nasze żarówki są trwalsze". Albo "są tansze".

    Cenę klient widzi jeszcze w sklepie, jasność ma szanse porównać w
    domu, z trwałością gorzej.

    > No proszę, tak teraz jest z drukarkami! Firma wstawia sprzęt do biura,
    > zajmuje się serwisem i materiałami eksploatacyjnymi, bierze za to
    > zryczałtowaną opłatę. Psipadek? Nie sądzę!

    Wygoda, leasing, outsourcing ?

    Czy dobre drukarki są drogie, a klient drogich nie kupi, bo woli
    tańsze?

    J.