  • Data: 2010-11-18 23:46:13
    Temat: Re: Zwyżka za wiek w Allianz ;-)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Nov 2010 23:31:33 +0100, Bydlę wrote:
    >A mieszkańcy miastecek i wsi wokół wielkich miast więcej po tych
    >miastach jeżdżą, niż u siebie.
    >I dalej ubezpieczenie (bo do tego piję) nie ma nic wspólnego z tym, jak
    >jeździ dany kierowca.

    No ale pomyslmy troche .. jaki interes mialby ubezpieczyciel zeby
    obnizac im skladki ? Albo jednak jest korelacja, albo w ogole nikt jej
    nie liczy i biora tabele z zeszlego roku.

    Gdyby jednak liczyl .. to by wyszlo ze te najblizsze wioski znizek nie
    maja.

    >Ja widuję setki, jeśli nie tysiące, takich aut codziennie.
    >Z rejestracjami skąd się da.
    >A jednak kilkaset kilometrów od domu.
    >:-)

    Zalezy gdzie mieszkasz/jezdzisz. Jesli na jakiejs tranzytowej drodze,
    to nie dziwne :-)

    >Napisałem przecie: bo system przypisuje *adresowi właściciela* zdolność
    >generowania wypadków.

    A jesli jednak tak jest ? Tzn w zaleznosci od adresu zmienia sie i
    potencjalne ryzyko ?

    J.