  • Data: 2010-11-19 22:54:16
    Temat: Re: Zwyżka za wiek w Allianz ;-)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Nov 2010 00:39:07 +0100, Tomasz Pyra wrote:

    >Zapewne tak właśnie jest że proces przebiega ciągle, tylko wtedy grupy
    >stają się mniejsze i wynik bardziej niedokładny.
    >Ogólnie więcej kombinowania - nie wiem np. jak wygląda sprawa ze strony
    >nadzoru ubezpieczeń który musi im akceptować cenniki może ilość progów
    >wiekowych jest ograniczona?

    Watpie. Watpie czy mieliby w ogole prawo - ustawa nic takiego nie
    mowi. Co prawda skoro musza akceptowac, to znaczy ze moga tez odmowic,
    ale uzasadnionemu wnioskowi nie powinni.

    Predzej bym pomyslal ze to ubezpieczyciel tak dobiera przedzialy, zeby
    zmaksymalizowac skladke a przed nadzorem wykazac ze jest odpowiednia
    :-)

    Chociaz .. w sumie to ten nadzor powinien tez zadbac zeby np 18 i 60
    latek mogl ubiezpieczyc pojazd a nie uslyszal "dla pana/i milion".

    J.