  • 11. Data: 2013-03-22 10:18:09
    Temat: Re: Zwrot majatku po raz trzeci
    Od: grzehorz <g...@t...pl>

    xan wrote:

    > to piszesz tak po katolicku, zgodnie z zaleceniami Torunia ?

    Jestem z Torunia i jakoś się nie utożsamiam z nikim
    kto mógłby mu jakiekolwiek zalecenia dawać.
    Proszę dokładniej.
    Znaczy dokładniej pisać kto, co i skąd.
    Komu to się domyśliłem, ale ja nie będę się wyrażał brzydko na forum...

    Pozdrawiam
    grzehorz
    P.S.
    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem,
    że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem

  • 12. Data: 2013-03-22 10:43:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Mar 2013 15:37:55 -0700 (PDT), Leming Show napisał(a):

    > Ja uczylem sie z tego
    > podrecznika: http://tinyurl.com/cp3uxt4

    Aaaa... to wszystko tłumaczy.
    --