  • 1. Data: 2013-03-15 08:40:04
    Temat: CISS w HP 3700
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    Się pochwalę:) Miałem starą drukarkę i zamontowałem do niej CISS (100zł). O
    dziwo spisuje sie świetnie, ciągnie atrament. Nawet jak dwa tygodnie nic nie
    drukowałem to bez problemów ruszyło. Także polecam. Choc musialem drukarkę
    powycinać:)
    https://www.youtube.com/watch?v=-OAJmXDO2Ro

  • 2. Data: 2013-03-15 08:49:59
    Temat: Re: CISS w HP 3700
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Mar 15, 8:40 am, "ZS" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > drukowałem to bez problemów ruszyło. Także polecam. Choc musialem drukarkę

    Ja mam problem z epsonem b1100 i hp dj 500. W pierwszym zasycha
    czasami, w drugim trzeba wkładać i wyjmować pojemniki bo ploter nie
    chce zatrybić od razu po włączeniu. Czy jakaś alternatywa do tego
    systemu istnieje?

    L.

  • 3. Data: 2013-03-15 09:05:39
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    Ja mam problem z epsonem b1100 i hp dj 500. W pierwszym zasycha
    czasami,
    Peewnie trzeba jakiś lepszy tusz zakupić (choc ja na razie na tym tanim co
    z cisem był jadę)

    >w drugim trzeba wkładać i wyjmować pojemniki bo ploter nie
    >chce zatrybić od razu po włączeniu.
    A to dziwne bo skad wie że podpiete ma wężyki, może cos nie tak z kardridżem

    Czy jakaś alternatywa do tego
    systemu istnieje?

    Może inaczej sie nazywać ale ta sama zasada. Ewetnualnie napełnianie samemu
    ale wtedy nie ta pojemność

  • 4. Data: 2013-03-15 10:52:29
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Mar 15, 9:05 am, "ZS" <a...@w...pl> wrote:
    > Peewnie trzeba jakiś lepszy tusz zakupić (choc ja na razie na tym  tanim co
    > z cisem był jadę)

    Używałem Lyson, Vanson i Hongsam. Nie wiem czy to dobre czy nie...

    > A to dziwne bo skad wie że podpiete ma wężyki, może cos nie tak z kardridżem

    W ploterze mam kartridże z chipami których nie trzeba resetować, do
    tego wężyki i duży zasobnik. Po włączeniu plotera wywala mi błąd braku
    kartridża, muszę wyjąć wszystkie, włożyć czarny i potem po kolei
    kolorowe. Czasem załapie, czasem nie. Miałem kiedyś kartridże z
    wtykaczem do resetowania i to działało lepiej.

    > Może inaczej sie nazywać ale ta sama zasada. Ewetnualnie napełnianie samemu
    > ale wtedy nie ta pojemność

    Tutaj problemem nie jest napełnianie tylko problemy z identyfikacją
    chipa mam wrażenie :/

    L.

  • 5. Data: 2013-03-15 13:15:09
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    >Tutaj problemem nie jest napełnianie tylko problemy z identyfikacją
    chipa mam wrażenie :/

    Zapewne. Zostaje Ci albo nie wylączać plotera albo dostać jakieś inne
    kardriże bo to na pewno nie kwestia rurek:)