  • 11. Data: 2018-02-25 20:20:46
    Temat: Re: Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Feb 2018 20:04:05 +0100, j...@i...pl napisał(a):

    > Cenę masz tutaj:

    My cenę znamy, oni zresztą też. Chodzi o to że nie brali jej pod uwagę
    :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2018-02-25 20:22:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > My cenę znamy, oni zresztą też. Chodzi o to że nie brali jej pod uwagę
    > :)

    Brali - 60% wagi to była cena. Ciekawe jak wpływała pojemność - im
    większa tym lepiej?

    Shrek

  • 13. Data: 2018-02-25 20:57:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-25 o 20:04, Marcin N pisze:

    > Skoro tak wszyscy się martwią - to ja powiem, że się cieszę.
    > Cieszę się, że na trójmiejską obwodnicę kilka takich wyjechało i bez
    > litości zgarniają prawdziwych piratów. Takich, co to się kapeluszom nie
    > kłaniają a potem stoi się w gigantycznych korkach, bo trzeba ich
    > zeskrobywać z barierek.
    >
    > Podobno liczba wypadków na obwodnicy wzrosła dziesięciokrotnie w ciągu
    > kilka lat. Główny powód - jazda na zderzaku.

    To jest nadzieja że zamiast stać gdzieś z alkomatem zaczną dawać
    mandaty tym którzy na lewym pasie mają kogoś na zderzaku i nie
    reagują.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2018-02-25 21:10:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Feb 2018 20:22:45 +0100, Shrek napisał(a):

    > Brali - 60% wagi to była cena. Ciekawe jak wpływała pojemność - im
    > większa tym lepiej?

    O, sorry, nie zauważyłem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2018-02-25 21:50:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin N pisze tak:

    > Skoro tak wszyscy się martwią - to ja powiem, że się cieszę.

    Serio też się cieszę. Straże i ambulansy również trochę kosztują.

    A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy też szybkie BMW
    mają.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 16. Data: 2018-02-25 22:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Podobno liczba wypadków na obwodnicy wzrosła dziesięciokrotnie w ciągu
    > kilka lat. Główny powód - jazda na zderzaku.

    Mowisz ze jest szansa ze zaczna takie zachowanie karac mandatami zamiast
    czepiac sie boguduchawinnych co to przekroczyli na pustej o 20...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 17. Data: 2018-02-25 23:34:01
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 25.02.2018 o 20:04, j...@i...pl pisze:

    > Cenę masz tutaj:
    > http://przetargi.policja.pl/zp/archiwum-1/2017/14137
    4,60Ctr17DG.html

    127K to IMO niezła cena za Bemkę 330xi

  • 18. Data: 2018-02-26 06:59:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.02.2018 o 23:34, scobowski pisze:

    4,60Ctr17DG.html

    > 127K to IMO niezła cena za Bemkę 330xi

    Mi wychodzi 194k.

    Shrek

  • 19. Data: 2018-02-26 07:35:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >My cenę znamy, oni zresztą też. Chodzi o to że nie brali jej pod
    >uwagę:)

    Nie brali ? Wygrala najtansza oferta w przetargu :-)

    No i
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/nowy-rap
    ort-nik-miażdży-radiowozy-na-złom-a-policjanci-bez-u
    prawnień-i-nie-umieją-jeździć/ar-BBJnsCJ?li=AAaGjkQ

    "Zdaniem większości ankietowanych przez NIK policjantów, liczba
    sprzętu transportowego oraz jego stan techniczny nie były
    wystarczające do prawidłowej realizacji zadań.

    Ponad 46 proc. respondentów wskazało na ograniczoną dostępność
    pojazdów służbowych, co miało powodować zmiany terminu realizacji
    zadań i wydłużeniem czasu reakcji na zgłoszenie."

    Ale czemu nie elektryczne ... z Ursusa czy Melexa :-)

    J.

  • 20. Data: 2018-02-26 07:41:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Mi wychodzi 194k.

    Ale z videorejestratorem/radarem (?) i radiostacja.

    J.