  • 1. Data: 2018-02-24 13:25:07
    Temat: BMW też wali w ch ....
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/BMW-przyznal-sie-do
    -bledow-w-2-modelach-pojazdow-z-silnikiem-Diesla-407
    8389.html

    Endriu

  • 2. Data: 2018-02-24 15:48:29
    Od: p...@g...com

    Roztargnienie ludzka rzecz zdarza się ;-)

  • 3. Data: 2018-02-24 22:27:09
    Temat: Re: BMW też wali w ch ....
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-24 o 13:25, Endriu pisze:

    > https://www.bankier.pl/wiadomosc/BMW-przyznal-sie-do
    -bledow-w-2-modelach-pojazdow-z-silnikiem-Diesla-407
    8389.html

    Diezele powinny zostać przetopione na łyżeczki.

  • 4. Data: 2018-02-25 00:58:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Powinny ale bardzo dlugo jeszcze nie beda przerobione na lyzeczki.

  • 5. Data: 2018-02-25 18:51:43
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2018 o 22:27 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    -bledow-w-2-modelach-pojazdow-z-silnikiem-Diesla-407
    8389.html

    > Diezele powinny zostać przetopione na łyżeczki.

    Dizle? - producenci oszuści (zarząd) powinien odpowiadać karnie za takie
    przewały. Taka "pomyłka" jak w tym arcie też pewnie nie była przypadkowa.

    TG

  • 6. Data: 2018-02-25 19:41:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-02-24 o 22:27, Poldek pisze:

    > Diezele powinny zostać przetopione na łyżeczki.

    benzyniaki tym bardziej gdyż trują mniejszymi cząsteczkami które są
    jeszcze bardziej zabójcze dla ludzi.
    Jeszcze zatęsknimy za porządnymi dieslami ;-)

  • 7. Data: 2018-02-25 22:47:18
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > benzyniaki tym bardziej gdyż trują mniejszymi cząsteczkami które są
    > jeszcze bardziej zabójcze dla ludzi.
    > Jeszcze zatęsknimy za porządnymi dieslami ;-)

    A ja zapytam inaczej.
    Co bardziej truje, dizel gdy spali 10 litrów/100km, czy na tej samej
    trasie benzyniak palący 21 litrów/100km?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 8. Data: 2018-02-26 09:24:04
    Od: p...@g...com

    --Co bardziej truje, dizel gdy spali 10 litrów/100km, czy na tej samej trasie
    benzyniak palący 21 litrów/100km?

    CO2 benzyna
    NOx diesel

    limity flotowe sa (byly) na CO2 wiec producenci nadrabiali dieslem teraz jak wyszedl
    cyrk z NOx furtka sie zamknela ale spoko w TV Merkel powiedziala ze diesel jest
    kluczowy dla niemieckiej gospodarki wiec zostaje :-)

  • 9. Data: 2018-02-26 10:46:03
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-02-25 o 22:47, Irek.N. pisze:

    > A ja zapytam inaczej.
    > Co bardziej truje, dizel gdy spali 10 litrów/100km, czy na tej samej trasie
> [...]

    Albo dizel gdy spali 21 litrów/100km czy na tej samej trasie benzyniak palący 10
    litrów/100km?
    Tez bym się się chętnie dowiedział.

  • 10. Data: 2018-02-26 15:53:17
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-02-25 o 19:41, z pisze:

    > benzyniaki tym bardziej gdyż trują mniejszymi cząsteczkami które są
    > jeszcze bardziej zabójcze dla ludzi.
    > Jeszcze zatęsknimy za porządnymi dieslami ;-)

    Nie mówiąc o elektrykach, ciekawe jak długo będą się rozkładać aku po
    tym jak padną, nie mówiąc już o szkodliwej produkcji samych aku.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein