    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Date: Tue, 12 Mar 2024 17:23:03 +0100
    <urnmvl$de$5$niusy.pl@news.chmurka.net> <urs6ti$15lk9$1@dont-email.me>
    <ursr16$rtt$2$niusy.pl@news.chmurka.net> <urt36r$1bm15$1@dont-email.me>
    <urthgs$rtu$2$niusy.pl@news.chmurka.net> <urukkg$1osk3$1@dont-email.me>
    <urusti$rtu$4$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <uruv42$rtu$5$niusy.pl@news.chmurka.net> <urvap1$1taf6$1@dont-email.me>
    <usav6g$h8g$6$niusy.pl@news.chmurka.net> <uscvs9$16993$1@dont-email.me>
    <usd7rn$oi6$1$niusy.pl@news.chmurka.net> <usebqs$1i4en$1@dont-email.me>
    <usg79l$em1$1$niusy.pl@news.chmurka.net> <ushf15$29f1j$1@dont-email.me>
    <usnsp1$tti$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <uspcrm$aeq$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <uspk00$fqm$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <usppge$i0g$2$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <1v9i77dw0f9gd$.171sl35zn88k0.dlg@40tude.net>

    W dniu 2024-03-12 o 16:24, J.F pisze:

    > Doświadczenia znajomej mówią ... w prywatnych też nie jest solidnie
    > robione.

    Tak jak poniżej opisywałem...

    > Druga opinia - w państwowych warunki bytowe takie sobie - sale
    > wieloosobowe itp.
    > W prywatnych - warunki znacznie lepsze, ale opieka pielęgniarska ...
    > kosztuje. A w państwowym nikt o koszty nie pyta, ma być ...
    > No ale pensje też takie sobie, więc i chęć do pracy adekwatna ..

    Wybraliśmy bardzo mały dom (<20 osób). Pokoje 1,2 osobowe. Właścicielka
    jest pielęgniarką. Brak rehabilitacji (z których tata i tak by nie
    skorzystał) za to atmosfera praktycznie rodzinna.
    Zarówno mi jak i bratu zdarzyło się ich odwiedzić nawet jak nie ma tam
    już taty.

    > I to jest całkiem możliwe.

    > Trochę wątpię, aby przykurcze na to wpływały.

    Może się mylę, ale wydaje mi się, że skutek braku solidnej rehabilitacji
    i nie rozmasowywanych przykurczy jest podobny do problemów z długimi
    lotami - zakrzepy, mikroudary itd.

    > Ale to chyba z uwagi Nowy Nieład i wysoką składkę zdrowotną.

    Chodziło mi tu o to, że nie jest to tak na prawdę na poważnie zauważone.
    A według mnie jest to problem nie tylko dla tych przedsiębiorców, ale
    też dla całej gospodarki (i budżetu - nie działający nie zapłacą podatku
    dochodowego). Czyli jakby się tylko częściowo skrzyknęli (a wszyscy się
    nie skrzykną) to dokładnie tak samo nie zostanie to zauważone.

    Tak na serio to nie wiem czy rolnicy chcą mojego poparcia. Wątpliwości
    nabrałem szczególnie jak wywiesili na pierwszym traktorze w rządku
    wezwanie do Putina aby zrobił tu porządek.
    P.G.