  • 1. Data: 2009-11-28 09:31:56
    Temat: Zwijarka - chyba wirecord
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    Urzadzonka mon\bilne maja takie cos co zwija kabelek na rolke. Z blokada i
    zazwyczaj fabrycznie. Chyba sie to zwie wirecord. w shop.brando.com zwią to
    retractable cord.

    Widzial ktos gdzies takie ustrojstwo ale do dostania osobno? Tak zeby na
    ladowarke zamontowac, na kabel z zasilacza laptokowego, etherneta odpuszcze, ale
    moze ktos ma ludzki patent rowniez i na niego?

    Przeszedlem przez okres luznych kabli w plecaku, wymyslnego zwijania rolek i ich
    rozlątywania, spinania rzepami, skracania kabli, nawet przemysliwalem sklejke z
    wycieciami na kabelek zasilacza, eternetu a takze rozsiewania kabelkow po
    miejscach polowań aby ich nosic nie trzeba bylo.

    Teraz przyszedl okres na zwijarke, na pazzegro nie ma luzem w brando tez nie.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 2. Data: 2009-11-28 09:37:11
    Temat: Re: Zwijarka - chyba wirecord
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    A, i zeby nie bylo ze mam sobie sprawic te gumowe zelki do nawijania, chodzi o
    to ze kabelki mi sie srednio 5-10 razy dziennie zwijaja i rozwijaja (taka
    robota) nie chce co chwile ich wymieniac/naprawiac. retractor jest znacznie
    milszy dla kabla niz nawijanie na szpulke...

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 3. Data: 2009-11-28 13:31:00
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Lukasz Sczygiel wrote:

    > Teraz przyszedl okres na zwijarke, na pazzegro nie ma luzem w brando
    > tez nie.
    Nie ma bo tam nie uzywa sie zwyklych kabli, sa na to za sztywne ja widzialem
    taki urzadzonka przy myszkach i z kablem ethernetowym .
    Oba kable byly wykonane tak ze kazda z zyl w kablu nie ma izolacji pcv ,
    poliwinylowej czy innej plastikowej tylko byla zaizolowane jakims
    lakierem - z pcv jest tylko cienka izolacja na calym przewodzie i to
    bardziej dla ochrony mechanicznej niz elektrycznej.Dzieki termu kabelki sa
    elastyczne i mozna je zwijac i rozwijac wiele razy .Watpie jednak aby tak
    dalo sie wykonac kable zasilajace przez ktore plynie pare amper.

  • 4. Data: 2009-11-29 00:54:12
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Lukasz Sczygiel <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Widzial ktos gdzies takie ustrojstwo ale do dostania osobno? Tak zeby na
    > ladowarke zamontowac, na kabel z zasilacza laptokowego, etherneta odpuszcze, ale
    > moze ktos ma ludzki patent rowniez i na niego?

    WiFi - świetny patent na kabel ethernetowy. :-)

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 5. Data: 2009-11-30 18:03:22
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > WiFi - świetny patent na kabel ethernetowy. :-)

    54Mb? Nie interesują nas połowiczne rozwiązania :)

    Damian