  • Data: 2014-09-15 22:17:59
    Temat: Re: Zużycie baterii
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > W jakim sensie? Ze sa takie zapisy?

    No czy faktycznie widziales takie zapisy w sklepie... Bo ja u siebie nie
    widuje, ale maratonczykiem nie jestem, wiec takich butow nie kupuje :-)

    > Nie wiem czy bzdurnego, ale to wynik dokładnie tego. Ale czy jest coś złego
    > ze sprzedqwca informuje, czego sie mozna spodziewac po kupowanym produkcie?

    Chyba lepiej byloby napisa: wytrzymuje xxx godzin biegania. A nie robic
    jakies glupawe 45 minut dwa razy w tygodniu... Czy wytrzymalosc buta bedzie
    inna jak zrobisz poltorej godziny raz na tydzien? Albo 15 minut codziennie?