  • Data: 2014-09-16 12:59:45
    Temat: Re: Zużycie baterii
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale wiesz - gwarancja 2 lata *)
    > * - nie dotyczy baterii :-)

    Ale my tu nie o gwarancji...

    > Poza tym o co panu chodzi - bateria jest sprawna, a ze polowicznie
    > zuzyta ... tak, bateria sie zuzywa :-)

    Ale kupuje produkt o okreslonych parametrach.
    Jak nie poinformowano mnie o tym, ze po roku parametry beda inne a mimo to
    parametry sie zmieniły, to produkt jest juz niezgodny z umowa.

    > Zreszta pozniejsze zamienniki z allegro podobna trwalosc

    Nie wiem, nigdy nie korzystałem.
    Domyslam sie ze moze byc "sajgon" podobnie jak przy sprzedazy różnego
    rodzaju aku.

    > Wtedy nie bylo zadnych wymogow a zwyczajowo byl 1 rok gwaracji (z *).

    No i?

    > Juz nie. Marke sie traci szybko ... a ich klopoty swiadcza o tym ze
    > stracili i to ladnych pare lat temu :-)

    U mnie stracili jakos dwa lata temu jak mi wcisnieto nokie na ktorej sie
    nie dało zainstalowac skype.
    Gdyby nie to, pewnie nadal myslałbym o ich telefonach jako co prawda
    wolnych od wodotryskow za to bardzo solidnych i trwałych.