    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zużycie baterii
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <lurt8k$d0r$1@node2.news.atman.pl> <lusqbf$cbk$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lv0m2m$h9i$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lv3ia2$k4$2@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <541630c9$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <54170ceb$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 15 Sep 2014 18:59:51 GMT

    Użytkownik aL b...@w...pl ...

    > Liwiusz słusznie zwrócił Ci uwagę, że bateria jest elementem
    > eksploatacyjnym telefonu podlegająca naturalnemu procesowi zużycia
    > podobnie jak klocki hamulcowe lub filtry w samochodzie. Nie jest
    > częścią składową/podzespołem głównego elementu telefonu. Producent na
    > podstawie branżowych norm i własnych
    > specyfikacji określa minimalny czas w jakim dany podzespół lub
    > element eksploatacyjny zachowa swoje właściwości przy - uwaga -
    > normalnym trybie eksploatacji charakterystycznym dla podobnych
    > produktów na rynek konsumencki.
> [...]
    Ale czy te dane normy etc sa podane czy scisle ukryte gdzies w sejfach
    producenta telefonu?

    Bo ja nie mam pretensji ze bateria zmniejszy pojemnosc o połowe po 500
    ładowaniach jezeli producent powie mi ze kupujac ten telefon powinienem
    spodziewac sie takiego objawu.
    Mam pretensje, ze producent mówi ze mam sobie ten spadek pojemnosci sam
    wydedukowac.