  • Data: 2017-05-28 22:54:05
    Temat: Re: Źródła czasu -- kolejność padania
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badworm" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:1pedqe2z4vdey.dlg@badworm.pl...

    > Akurat żelbeton nie ma praktycznie żadnego wpływu na odbiór DCF. Zegarek
    > synchronizuje mi się bez problemu w piwnicy bloku z wielkiej płyty.

    A to już zauważyłem. Jak wspomniałem niezbyt wprost, okolicę mam okropnie
    zapierdzianą przez okoliczne przetwornice. To one są problemem.
    Pomyśleć, że nie tak odległe są czasy, gdy mogłem bez większych problemów
    słuchać radia zasilanego bezpośrednio, tzn. bez transformatora, z sieci.
    http://www.hupse.eu/radio/frameset.htm?Philips_208U-
    08.htm&ContentFrame
    Tylko sąsiad z golarką rano pierdział, reszta dnia w zasadzie spokojna.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.