  • 71. Data: 2014-11-23 19:52:05
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-23 19:45, (Tom N) wrote:

    > "chodnik - część drogi przeznaczoną do ruchu pieszych"
    >
    > Pokażesz przepis, że chodnik musi być z płyt/asfaltu/kostki, i nie może to
    > być powierzchnia częściowo pokryta trawą?

    Trolujesz, czy udajesz idiotę. Bo że takim idiotom nie jesteś to jestem
    pewny.

    > No właśnie, założyłeś, że nie ma 1.5 m...

    NIc nie założyłem - widać jak na dłoni.

    Czyli trolujesz. EOT

  • 72. Data: 2014-11-23 20:05:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Alf/red/ wrote:

    > Ale przecież była chryja, że UM Wwy sprawdza w Skarbowym.

    ale wyszło, że jest OK

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2014-11-23 20:06:33
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Wybacz, ale wiem.

    Gówno wiesz, jak zwykle.

    >Doskonale rozumiem,

    Nic nie rozumiesz i wybacz ale szkoda mi czasu na dyskusje z toba o
    wersalkach, zdradach i problemach onkologicznych innych osob.

    >No własnie - więc lepiej nie pieprzyć, jak to ktoś niby legalnie pod klatką
    >zaparkował, a skupić się na bezprzecznych faktach. Na obrazku mamy
    >nieprawidłowo zaparkowany samochód.

    To nie pieprz, bo teren jest wlasnoscia wspolnoty i moze wspolnota wyrazila
    na to zgode i nie chrzan mi tu co ci sie wydaje bo wiesz tyle co zjesz.

  • 74. Data: 2014-11-23 20:08:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 23 Nov 2014 14:30:46 +0100, Shrek

    > A co z tym parkingiem jest nie tak, że taki pusty?

    Za daleko od bloku, ROTFL.

    Jak mieszkałem na Kazury to ludzie prawie do klatek wjeżdżali, choć przed
    osiedlem było dużo wolnego parkingu. Teraz patrzę, to nawet kulturka, choć
    widze auta tam, gdzie kiedyś nie wjeżdżały.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 75. Data: 2014-11-23 20:17:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    > Uważam, że warszawscy kierowcy powinni rozpocząć
    > zorganizowaną akcję przeciwko zwężaniu jezdni i stawianiu
    > dalszych słupków oraz powinni domagać się likwidacji tych
    > już stojących

    Jasne. I najlepiej jakby zlikwidować chodniki, dopiero by było szeroko.
    --
    Możnaby je bardziej oddzielić od dróg

  • 76. Data: 2014-11-23 20:21:10
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2014-11-23 19:08, A.L. pisze:

    > Uwazam ze piesi i normalni powinni rozpoczac masowa akcje a)
    > popierajaca slupki, b) ograniczajaca swobode parkowanai na chodniku,
    > c) wydania prawa dla starzy miejskiej i policji do natychmiastowego
    > sciagania samochodow parkujacych na chodnikach w sposob nieprawidlowy.
    >
    > MIASTO DLA MIESZKANCOW A NIE SAMOCHODOW!!!
    >
    > A.L.

    Ja bym poszedł jeszcze dalej i zaproponował pozamykanie teatrów, kin,
    centrów handlowych i tego typu obiektów.
    MIASTO DLA MIESZKAŃCÓW A NIE DLA ZBĘDNEGO BADZIEWIA!!!

  • 77. Data: 2014-11-23 20:25:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-23 20:06, Czesław Wiśniak wrote:

> [...]
    >
    > To nie pieprz, bo teren jest wlasnoscia wspolnoty i moze wspolnota
    > wyrazila na to zgode i nie chrzan mi tu co ci sie wydaje bo wiesz tyle

    Fakty są takie, jak widać na obrazku, wnioski każdy wyciąga sam, według
    swojego rozumu.

    Broń sobie dalej buraków, co muszą wejście do klatki zastawić, żeby furę
    bliżej własnego mieszkania postawić. Nie dziwię się, że cię słupki
    denerwują, bo fury nie możesz pod drzwiami zaparkować. Przez takich
    mądrych inaczej jak ty słupki trzeba stawiać wszędzie - bo jak sam
    udowodniłeś swoimi wypowiedziami, że nie ma miejsce gdzie jest to bez
    sensu. Nawet jak nikomu normalnemu nie przyjdzie tam do łba zaparkować,
    to zawsze znajdzie się ze dwóch debili, co nie widzą z tym problemu.

    EOT.

    Shrek

  • 78. Data: 2014-11-23 20:44:27
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 23/11/14 20:05, masti wrote:

    > ale wyszło, że jest OK

    Wyszło? To po co tak:

    http://www.ztm.waw.pl/?c=618&l=1#602
    > odbiór następuje w wybranym przez pasażera miejscu po okazaniu pierwszej strony
    (ta, na której jest adres) z prezentatą urzędu skarbowego lub zaświadczenia z urzędu
    skarbowego. [...] W przypadku braku numeru niezbędne jest okazanie zaświadczenia z
    Urzędu skarbowego lub okazanie pierwszej strony PIT poświadczonej przez Urząd
    Skarbowy.

    Więc chyba jednak nie sprawdza sam.

    --
    Alf/red/

  • 79. Data: 2014-11-23 21:31:00
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Fakty są takie, jak widać na obrazku, wnioski każdy wyciąga sam, według
    > swojego rozumu.

    Czyli nie masz rozumu.
    Powtarzam ci jeszcze raz. Masz jakies dowody na to, ze goscie nie moga tam
    parkowac za pozwoleniem wspolnoty. Jestes jakims swiniopasem, ze nie
    potrafilbys dosc do drzwi ? Po ch te insynuacje ? Po co wspolnota
    zamontowala tam lamany slupek, chyba dopuszcza tam postoj ?
    Tych tez nawyzywasz od burakow ? :)
    http://goo.gl/maps/hOiDM

    > Broń sobie dalej buraków, co muszą wejście do klatki zastawić, żeby furę
    > bliżej własnego mieszkania postawić.

    Nie mam podstaw, zeby kogokolwiek oskarzac, taka jest roznica.
    Widac niezbyt rozumny jeszcze jestes, zeby to pojac.

    > Nie dziwię się, że cię słupki denerwują, bo fury nie możesz pod drzwiami
    > zaparkować.

    Parkuje w garazu, nie wysilaj sie bo przekraczasz granice smiesznosci :)

    > Przez takich mądrych inaczej jak ty słupki trzeba stawiać wszędzie

    Postaw sobie na czole tumanie. :)

  • 80. Data: 2014-11-23 23:48:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Sunday, November 23, 2014, 7:17:50 PM, you wrote:

    [...]

    > Zresztą - czy coś przywieźli, czy niepełnosprawnego odbierali to ich
    > akurat nie usprawiedliwia. Ani literalnie, ani nawet po ludzku, gdyż
    > chodzi o... raptem kilka metrów. Słownie długość samochodu. Chodzi o to,
    > że jakiś buc musiał zaparkować jak najbliżej pokoju jadalnego i nie ma
    > co do tego dorabiać nieprawdopodobnych teorii.

    Poobracaj sobie widok i zobaczysz tuż obok kopertę. Jest możliwe, że
    to niepełnosprawny ,,właściciel" koperty przyjechał wieczorem i zastał
    ją zastawiona przez inne auto i nie mogąc znaleźć innego miejsca,
    wjechał pod drzwi. A w ciągu dnia miejsca się zwolniły.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan