    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.warszawa,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Date: Sun, 23 Nov 2014 20:25:43 +0100

    On 2014-11-23 20:06, Czesław Wiśniak wrote:

    > Gówno wiesz, jak zwykle.
    > Nic nie rozumiesz i wybacz ale szkoda mi czasu na dyskusje z toba o
    > wersalkach, zdradach i problemach onkologicznych innych osob.

    > To nie pieprz, bo teren jest wlasnoscia wspolnoty i moze wspolnota
    > wyrazila na to zgode i nie chrzan mi tu co ci sie wydaje bo wiesz tyle
    > co zjesz.

    Fakty są takie, jak widać na obrazku, wnioski każdy wyciąga sam, według
    swojego rozumu.

    Broń sobie dalej buraków, co muszą wejście do klatki zastawić, żeby furę
    bliżej własnego mieszkania postawić. Nie dziwię się, że cię słupki
    denerwują, bo fury nie możesz pod drzwiami zaparkować. Przez takich
    mądrych inaczej jak ty słupki trzeba stawiać wszędzie - bo jak sam
    udowodniłeś swoimi wypowiedziami, że nie ma miejsce gdzie jest to bez
    sensu. Nawet jak nikomu normalnemu nie przyjdzie tam do łba zaparkować,
    to zawsze znajdzie się ze dwóch debili, co nie widzą z tym problemu.

    EOT.

    Shrek