  • Data: 2014-11-25 12:47:18
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodziłem. Są też matki z dziećmi, niepełnosprawni.

    No i co, niepelnosprawni i matki z dziecmi tak wprost na ulice pod samochody
    ?:)
    To chyba bardziej niebezpieczne niz wyzszy kraweznik. Do przejscia
    zapraszamy !

    > Taa jasne. A na drugą stronę się teleportują.

    LOL. Tak to jest. Jak sie nie ma argumentow to sie wymysla glupoty., a final
    u kolegi Macka jest taki:
    "- Dlaczego wybrano najgrubsze słupki? Zabrano sporą część i tak już
    wąskiego chodnika. Dwa dziecięce wózki już się nie wyminą. Czy ktoś w ogóle
    pomyślał zanim je zainstalował? - opowiadają mieszkańcy Wańkowicza."

    > Trzeba było startować w wyborach. Może PKW wylosowałaby akutrat ciebie:)

    Mam wazniejsze sprawy na glowie, ale jesli lubisz myslec za nich to sie
    zglos do wolontariatu hehehe.