  • Data: 2014-11-25 13:04:42
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fajnie opowiadają. Tylko że opowiadają to co pasuje autorowi tekstu. Jak
    > na złość Tobie czasami pcham tam wózek z dzieciakiem. I wymijam tam inne
    > wózki. Bez problemu się mieszczą. No - jak trafię na wózek z
    > bliźniakami to trzeba pomanewrować. Za to w odróżnieniu od opowiadaczy
    > wiem że takie ustawienie słupków wynikło z przebiegu kanału kanalizacji
    > burzowej który jest umiejscowiony pod granicą jezdni i chodnika.

    Ta widze, ze bez problemu:
    http://www.haloursynow.pl/img/artykuly/mieszkancy-wa
    nkowicza-slupki-zabraly-chodn_15883_3.jpg
    ledwo, ledwo :)
    A teraz przetnij wirtualnie ten chodnik wdluz slupkow tak jakby ich nie
    bylo. Ale by byl placz mieszkancow ,ze za waski.
    Coz, dobrze, ze tam nie mieszkam. Blisko mnie raza tylko te zardzewiale
    slupki dokola pustego parkingu. Jak tamtedy przechodze to rzygac mi sie
    chce, "wasze" kiedys tez tak beda wygladaly :)