  • Data: 2009-04-01 11:51:03
    Temat: Re: Zostan Czakiem Norisem
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 01 Apr 2009 11:40:24 +0200, T...@s...in.the.world wrote:

    > To, ze we wnetrzach mozna robic zdjecia kitem (czyli ze swiatlem 4-5.6).

    Wiadomo, ze cudow nie ma (swieczka tu nie wystarczy), aczkolwiek lustro
    pare EV przewagi nad kompaktami jednak ma...

    Ja tak ciemnego szkla to juz dawno nie uzywalem, ale pamietam ze jak cos
    nad glowa swiecilo, ISO 800/1600. zoom na min, przeslona otwarta na max
    i się walczylo :)

    PS. Kity się kawalek EV wczesniej zaczynaja, f/3.5 chyba wiekszosc ma.

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns