  • Data: 2009-04-01 21:46:49
    Temat: Re: Zostan Czakiem Norisem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 1 Apr 2009, Henry(k) wrote:

    > O ile wiesz na jaką pogodę trafisz to owszem.
    [...]
    > W praktyce jak jest ładnie to jedziesz rowerem, jak zapowiadają
    > deszcz to bierzesz autko. Przynajmniej jeśli pracujesz w biurze
    > i nie możesz sobie pozwolić na przyjęcie klienta w mokrych
    > spodniach ;-)

    Moment, moment.
    Jeśli odległość jest na tyle niewielka, że spodnie nie przemokną
    "od wewnątrz" od skroplonej pary (czyli ~ 5 km się łapie)
    i *wiem* w jaką pogodę się pakuję, to zdecydowanie przesadziłeś :)
    Pytaniem pozostaje czy biuro jest na tyle badziewne, że nie ma
    gdzie zostawić "ochrony" aby odkapała. Mam na myśli spodnie
    przeciwdeszczowe, zakładane *na* normalne, nie "zamiast" (nie
    jest potrzebne miejsce i czas na przebieranie).
    Na wszelki wypadek wspomnę, że jest "odkapanie" potrzebna powierzchnia
    DUŻO mniejsza niż na pozostawienie auta ;)

    pzdr, Gotfryd