  • 11. Data: 2011-12-19 00:16:33
    Temat: Re: Zosia
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    news:4ee9b70a$0$1463$65785112@news.neostrada.pl...

    > Żeby takim jak Ty było żal.
    >
    > --

    Prawidłowo to zdiagnozowałes,- autor wątku takim niby "pomyłkowo" wysłanym
    na tę grupę fikcyjnym listem najwyraźniej wentyluje swoje kompleksy.
    To, ze list jest wymyslony i odnosi się do też wymyslonych sytuacji zdradza
    nie tylko jego ton, ale i (jak zwykle) szczegóły, w których , jak wiadomo
    tkwi diabeł.
    Otóz np autor napisał , cyt. :"Już nie jeste?my tu zameldowani od do?ć
    dawna, jako? tak od pocz?tku listopada chyba, a od czternastego grudnia,
    jeżeli dobrze pamiętam zameldowałem nas już w Cieszynie.". Otóż nie jest
    możliwe bez wiedzy i obecności osoby zainteresowanej zameldować ją, a
    wymeldowanie in absentia też nie jest łatwe, bo choć takie wymeldowanie jest
    teoretycznie mozliwe to wymaga długotrwałej procedury administracyjnej.
    Błędów jest zreszta więcej...
    A więc widać, że autor zmyśla, ale robi błędy, bo nie zna prawa
    administracyjnego;-)

  • 12. Data: 2011-12-19 09:26:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-19 01:16, p 47 pisze:
> [...]
    > administracyjnej. Błędów jest zreszta więcej...
    > A więc widać, że autor zmyśla, ale robi błędy, bo nie zna prawa

    Nie mam pojęcia, czy to pomyłka, bo przestałem czytać po drugim zdaniu
    zakładając, że być może to jednak pomyłka.

    Bo ludzie dzielą się na takich, co odsuwają się, by nie słyszeć
    przypadkowych rozmów intymnych i takich, co jeszcze bardziej nadstawiają
    ucha.

    --
    pozdrawia Adam
    /godzenie się z tradycją boli niepokornych/

  • 13. Data: 2011-12-19 15:07:22
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/12/2011 09:26, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    >
    > Bo ludzie dzielą się na takich, co odsuwają się, by nie słyszeć
    > przypadkowych rozmów intymnych i takich, co jeszcze bardziej nadstawiają

    Mógłbyś się na chwilkę odwrócić? O tak, dziękuję. Faktycznie - światłość
    niebiańska bije taka, że aż oczy musiałem przymknąć. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2011-12-19 15:43:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-19 16:07, kamil pisze:

    > Mógłbyś się na chwilkę odwrócić? O tak, dziękuję. Faktycznie - światłość
    > niebiańska bije taka, że aż oczy musiałem przymknąć. :-)

    Niewiele to trzeba dziś by lśnić, wystarczy odrobina uczciwości...

    --
    pozdrawia Adam
    /zbankrutujmy w końcu wszyscy i weźmy się do roboty/

  • 15. Data: 2011-12-19 15:56:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/12/2011 15:43, Janko Muzykant wrote:

    > Niewiele to trzeba dziś by lśnić, wystarczy odrobina uczciwości...

    Zbyt poważnie traktujesz życie, a przynajmniej internet.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2011-12-19 17:22:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-19 16:56, kamil pisze:
    > Zbyt poważnie traktujesz życie, a przynajmniej internet.

    Większość mówi inaczej :)

    --
    pozdrawia Adam
    /Kraków - piękne miasto psich kup i billboardów, piwem i moczem pachnące.../

  • 17. Data: 2011-12-19 18:06:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/12/2011 17:22, Janko Muzykant wrote:

    > Większość mówi inaczej :)

    Kwestia układu odniesienia. :-)

    --
    Pozdrawiam,