  • Data: 2021-03-09 21:28:51
    Temat: Re: Żona poszła do łazienki i zgasło światło
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.03.2021 o 11:29, J.F. pisze:

    > Twierdze, ze w lazience wiecej sie spedza czasu dziennie.
    >
    > Przynajmniej ja :-)

    Jesteś kompletnie niewiarygodny, jedna sprawa jest taka że stawiasz
    spację przed pytajnikiem, czgo nie robią wszyscy i dziwne zatem, że
    spotyka się megaprzewagę ubikacji publicznych nad łazienkami :)

    Pewnie jakiś narcyz jesteś, to by pasowało :]

    > A moze dlatego zarowka ci sie pali :-P

    Ja wiem dlaczego się przepala :p

    > Akurat ten trzykropek pelni u mnie role odstepu ... to mi ladnie ze
    > spacjami pasuje :-)

    > Wyladowanie elektryczne łukowe.

    I ono powoduje większe szarpnięcie prądu dla bezpiecznika?

    Jak ma mieć bliżej kiedy ma coraz dalej?

    > Tam nie ma prozni.

    No prawie.

    > Prawde mowiac, to mysle, ze zarowki ch*. Te ostatnie jakies takie byly.
    > Musialbys dziennik wymian prowadzic :-)

    Hmm, nie wymyśliłeś jednak iskrzenia włącznika, no szkoda, myślałem że
    na to wpadniesz :)

    > Alez was denerwuje jedna niewinna spacja :-)

    Bo PIERDZISZ tą spacją przy ludziach. Tobie to nie przeszkadza a inni
    muszą to wąchać (czytać). Tekst jest odzwierciedleniem...rzeczywistości.
    Nim nastała era filmów, były książki i wyobraźnia. To nie zniknęło ale
    pojawili się ludzie, którzy w towarzystwie bekają, pierdzą, plują.

    Ty pierdzisz smrodliwie spacją :/

    > Wymien plafon :-)

    Ale rada :/ Wstaw dławik! to może bym i wstawił ale plafon? Ten mi się
    podoba a że żarówka jest w poprzek to LED nie pasuje.

    > No to wymieniaj zarowke co 3 miesiace, skoro tak jest najlepiej :-)

    Może jednak rozbiorę włącznik i wymienię styki. Włącznika nie wymienię
    bo jest od kompletu a tych kompletów już nie ma w sprzedaży :]

    Jak widzisz, wiem co jest przyczyną problemu...ale nie o to chodziło w
    wątku :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>