  • Data: 2021-03-10 09:42:23
    Temat: Re: Żona poszła do łazienki i zgasło światło
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 09.03.2021 o 11:29, J.F. pisze:

    >Jesteś kompletnie niewiarygodny, jedna sprawa jest taka że stawiasz
    >spację przed pytajnikiem, czgo nie robią wszyscy i dziwne zatem, że

    I to powoduje, ze niewiarygodny jestem ?

    >spotyka się megaprzewagę ubikacji publicznych nad łazienkami :)

    >Pewnie jakiś narcyz jesteś, to by pasowało :]

    A ty jakis przewrazliwiony jestes, to sie pewnie daje leczyc :-P

    >Ja wiem dlaczego się przepala :p

    To napisz.

    >I ono powoduje większe szarpnięcie prądu dla bezpiecznika?

    Tak. Prad w łuku moze byc olbrzymi ... spojrz na spawarki ...

    >Jak ma mieć bliżej kiedy ma coraz dalej?

    Jak sie zapali miedzy koncami wlokna, to ciagle prad musi przeplynac
    przez cale wlokno.
    Ktore ma opor, wiec prad ogranicza do normalnego.

    A poniewaz bezpieczniki wylatuja, to widac nie jest to ten przypadek.

    Musialbys obejrzec te zarowki po spaleniu - moze beda dowody...

    >No prawie.

    Inni mowia, ze jest tam gaz obojetny i to nawet pod wysokim
    cisnieniem.
    Musialbys przewiercic pod woda.

    >Hmm, nie wymyśliłeś jednak iskrzenia włącznika, no szkoda, myślałem
    >że na to wpadniesz :)

    No i co z tego, ze iskrzy? Przeszkadza to jakos zarowce?

    Poza tym to przy wylaczeniu, iskrzy przez moment.

    >Ale rada :/ Wstaw dławik! to może bym i wstawił ale plafon? Ten mi
    >się podoba a że żarówka jest w poprzek to LED nie pasuje.

    Wstaw jednak LED - moze z polową ciemna spodoba ci sie jeszcze
    bardziej.

    Poza tym sa LED typu "kukurydza", cos takiego
    https://www.smd-led.pl/zarowka-led-e27-15w-1500lm-60
    xsmd-5730-corn-biala-ciepla-775

    Albo zrob sobie samorobke - np wklej tasmy LED pod plafon ..

    >Może jednak rozbiorę włącznik i wymienię styki. Włącznika nie
    >wymienię bo jest od kompletu a tych kompletów już nie ma w sprzedaży
    >:]

    To sie zmobilizuj, napraw, i napisz co wyszlo :-P

    J.

    P.S. Drogie Panie, z okazji Dnia Kobiet chcialbym tylko przypomniec,
    ze my mezczyzni mamy dobra pamiec, i nie trzeba nam co pol roku
    przypominac, ze zelazko czeka na naprawe.