eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŻółte naklejki na przejazdach kolejowychRe: Żółte naklejki na przejazdach kolejowych
  • X-Received: by 2002:a25:d10a:: with SMTP id i10-v6mr193250ybg.0.1535971890477; Mon,
    03 Sep 2018 03:51:30 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:d10a:: with SMTP id i10-v6mr193250ybg.0.1535971890477; Mon,
    03 Sep 2018 03:51:30 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-m
    e.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!z10-v6no2201625qtb.0!news-out.go
    ogle.com!i36-v6ni1269qti.0!nntp.google.com!z10-v6no2201619qtb.0!postnews.google
    .com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 3 Sep 2018 03:51:30 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5b8d0018$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=149.243.232.3;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 149.243.232.3
    References: <6...@g...com>
    <pmhbiv$d0e$2@node1.news.atman.pl>
    <5b8c3349$0$585$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5b8d0018$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Żółte naklejki na przejazdach kolejowych
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Mon, 03 Sep 2018 10:51:30 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2340
    X-Received-Body-CRC: 3099226784
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639122
    [ ukryj nagłówki ]

    --Niestety zgodnie z przepisami ruchu na kolei maszynista musi obserwować
    szlak, a nie "fona z apkami".

    moze byc powiadomienie dzwiekowe ze trzeba popatrzec :-)

    --Przejazdów jest kilka tysięcy, a najniebezpieczniejsze są te na torach, po których
    rzadko jeżdżą pociągi. Często są to linie bez żadnej infrastruktury (poza torem),
    więc problemem byłoby nawet podłączenie do prądu jakichkolwiek urządzeń. Ciągnięcie
    kilometrów kabli tylko po to, żeby zapobiegać zdarzeniom mało prawdopodobnym nie ma
    sensu.

    ziew :-)

    https://www.rms.com.pl/services-view/nowe-modele-lam
    p-hybrydowych/
    https://solar-solution.pl/

    problem jest technicznie do ogarniecia trzeba tylko chciec ...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: