-
Data: 2018-09-04 11:29:17
Temat: Re: Żółte naklejki na przejazdach kolejowych
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5b8d621e$0$683$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2018-09-03 o 18:09, p...@g...com pisze:
>> Nie pociąg tylko obsługa techniczna dba o kamerę i dzwoni na
>> policję czy SOK jak wieśmak kamerę ściąga. I tak transfer przez GSM
>> w takich kamerach idzie. Właściwie wszystkie komponenty są a że nie
>> potrafią tego zgrać raczej dobrze o nich nie świadczy.
>
>> https://www.alarm-technik.eu/ueberwachungstechnik/gs
m-kameras/jablotron-eye-02
>Pobór mocy jest zbyt duży na jakiekolwiek zasilanie z baterii
>słonecznych. No i kto niby miałby obserwować obraz z takich kamer?
Kwestia ilosci pradu - kamery znow tak duzo nie biora.
Skoro robia "latarnie hybrydowe" to i kamery pewnie sie da zasilic.
Ale kolej raczej nie ma problemu z doprowadzeniem zasilania - ta ich
automatyka i tak wymaga zasilania co kawalek.
>Stosuje się kamery na przejazdach o dużych natężeniach ruchu
>kolejowego i drogowego, a obraz wyświetlany jest u najbliższego
>dyżurnego ruchu, lub nastawniczego. Nikt na przejazdach kategorii D-F
>takich urządzeń nie instaluje. Podobnie jak nie na wszystkich
>skrzyżowaniach drogowych nie instaluje się kamer, bo i po co?
Drogowych jest duzo, a kolejowych ... doskonale potem widac kto
zawinil i dlaczego nie my.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.09.18 12:44 p...@g...com
- 04.09.18 16:01 T.
- 04.09.18 16:39 Marcin Debowski
- 04.09.18 16:56 Robert Wańkowski
- 05.09.18 20:51 kk
- 07.09.18 21:10 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A