-
Data: 2018-09-03 18:26:26
Temat: Re: Żółte naklejki na przejazdach kolejowych
Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2018-09-03 o 17:05, Shrek pisze:
> W dniu 03.09.2018 o 11:28, T. pisze:
>
>> Ps. Na sporej części linii kolejowych, gdzie jest samoczynna blokada
>> liniowa (można poznać po tym, że co kilometr są semafory, których
>> słupek jest pomalowany na biało), wystarczy zewrzeć drutem dwie szyny,
>> a na semaforze wyświetli się czerwone światło. Na liniach dwutorowych
>> trzeba zewrzeć szyny na obu torach. Kilkadziesiąt lat temu zmorą
>> kolejarzy były krowy z ciągnącymi się łańcuchami po torach, ale
>> przynajmniej krowy nie ginęły :-)
>
> Teraz robi się raczej liczniki osi. Ma zjechać tyle co wjechało.
>
> Shrek
Nie. Przy SBL zawsze jest czujnik elektryczny w postaci zwarcia szyny
(możesz sobie sprawdzić - różnica napięć między szynami teoretycznie to
6 V, w praktyce - ok. 4,5; co ciekawe, nawet tzw. wychlapki, czyli po
prostu duża kałuża na torach, może wpłynąć na błędne wskazania na
semaforach). Liczniki stosuje się wyłącznie przed i za przejazdami.
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.09.18 18:32 T.
- 03.09.18 20:16 kk
- 03.09.18 22:19 Shrek
- 04.09.18 11:29 J.F.
- 04.09.18 12:44 p...@g...com
- 04.09.18 16:01 T.
- 04.09.18 16:39 Marcin Debowski
- 04.09.18 16:56 Robert Wańkowski
- 05.09.18 20:51 kk
- 07.09.18 21:10 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A