  • Data: 2019-10-08 23:48:32
    Temat: Re: Żodyn. Zabrania się.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Trafisz na mnie albo na kogoś o podobnym do mojego podejściu do przechodzenia na
    przejsciach to poczujesz się jak idiota bo ja nigdy nie przechodzę jak jakis baran
    chce mnie przepuscic. Przez szybę widać durne miny jakie barany robia jak się okazuje
    ze mam w dupie ich łaskawość. Ja decyduje kiedy przejdę i ja biorę za to
    odpowiedzialność. I żaden niedouczony baran nie będzie na mnie nic wymuszał swoją
    pseudo kultura.