  • Data: 2013-10-28 22:08:59
    Temat: Re: Znowu ronda :)
    Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-28 07:38, Myjk pisze:
    > Sat, 26 Oct 2013 18:44:06 +0200, JK

    > Źle rozumiesz. Używam do sygnalizowania zamiaru zmiany kierunku lub zmiany
    > pasa ruchu. Przy zjeździe ze skrzyżowania nie uzywam, choć w przypadku
    > części rond migam aby ułatwić jazdę wjeżdżającym.

    Czyli na *niektórych* rondach (pomińmy tu wielopasmowe), z dobrego serca
    używasz kierunkowskazów, chociaż (wg. ciebie) nie ma takiego obowiązku.
    Zaś na skrzyżowaniach włączasz kierunkowskaz zawsze gdy zmieniasz kierunek.

    Z tego wynika, że na rondzie nigdy nie zmieniasz kierunku, no bo
    przecież rondo to takie samo skrzyżowanie jak inne.

    JK