  • Data: 2013-10-28 23:34:45
    Temat: Re: Znowu ronda :)
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-28 18:34, Myjk pisze:

    > Ale co regulują? Jak jedziesz lewym, a na obszarze skrzyżowania jakoś
    > lądujesz na prawym, to znaczy że zmieniasz "gdzieś" pas ruchu (i taki
    > manewr jest w przepisach łącznie z konsekwencjami).

    Mam nadzieje, że obejrzałeś rysunek, który wykiełkował w tą gałąź dyskusji?

    http://www.tinypic.pl/p1mg3b96k3p3

    Mamy tu 2 tematy:

    1) wjeżdżasz na rondo lewym pasem, na rondzie zajmujesz wewnętrzny pas,
    następnie dajesz prawy kierunek, przepuszczasz wszystkich na zewnętrznym
    pasie, wjeżdżasz na zewnętrzny pas i objeżdżasz nim rondo.

    Wg tego co piszesz, to jakie konsekwencje z przepisów mi grozą za taką
    jazdę?

    2) wjeżdżasz na rondo lewym pasem 10 sekund przed osobą na prawym pasie.
    Zajmujesz zewnętrzny pas i dalej kontynuujesz jazdę tym pasem. Jakie
    konsekwencje z przepisów mi grozą za taką jazdę?