  • 21. Data: 2017-02-11 11:19:25
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: p...@g...com

    Już się przyznał do winy ... Sprzedaż kamer znów wzrośnie bo widać że
    prawdopodobieństwo spotkania z pojazdem uprzywilejowanym rośnie ;-) jedyna szansa to
    szybka wrzuta na fejsa i YouTube zanim sąd wyda wyrok ;-)

  • 22. Data: 2017-02-11 11:30:38
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?" do Du y.
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-02-11 o 10:55, z pisze:
    > powodują większe szkody próbując ratować życie bezmyślnym kierowcom co
    > nie patrzą w lusterka (patrz w lusterka limuzyny rządowe są wszędzie)

    W Polsce zerknięcie w lewe lusterko przed skrętem w lewo to obowiązkowy
    punkt programu :) Za dużo się naoglądałem filmików z przecinakami na
    skrzyżowaniach by przed manewrem zaniechać takiej czynności, zwłaszcza
    jak z przeciwka droga pusta. Raz mi to nawet uratowało dupę.

  • 23. Data: 2017-02-11 12:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > no przesłuchali kierowcę limuzyny to przecież musi być prawda,

    Ja w autku mam kamerke na takie okazje. A w tych wypasionych limuzynach nie
    ma?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 24. Data: 2017-02-11 12:34:32
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W wypasionym TU-154M nie było.
    Podobno.

    -----

  • 25. Data: 2017-02-11 13:38:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2017 11:03:04 +0100, spider napisał(a):
    > Fakt że gdyby mu to Audi przydzwoniło w lewe drzwi to chyba by nie
    > wyszedł o własnych siłach z samochodu. Młody zapewne niedoświadczony
    > kierowca nie ogarnął co się dzieje (nawet jeśli jechali bez sygnału
    > dźwiękowego to musiał widzieć te pierwsze samochody z kolumny na
    > bombach). Wiadomo że w takiej sytuacji się gwałtownych ruchów nie
    > wykonuje. Jego szczęście że Borowik nie do końca dobrze chyba ocenił
    > sytuację i wylądował na drzewie
    > Tu widać że miał jeszcze sporo miejsca po lewej od drzewa, no chyba że
> [...]
    ,63.2y,207.05h,86.37t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-GXmReQb7f
    rJGtiRLXJJuQ!2e0!7i13312!8i665

    W to drzewo przydzwonil ?

    No to wladza klamie - ze predkosc nie byla 50 to bylo widac po
    obrazeniach, ale gdzie to rondo, ktoer ponoc mialo ich zwolnic ?

    J.

  • 26. Data: 2017-02-11 13:51:19
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-02-2017 o 11:04, z pisze:

    > Dodaj chociaż coś na końcu bo niektórzy pomyślą że dorosły kierowca
    > pisze to na serio :-)

    Ten co może pomyśleć cokolwiek pozytywnego o komisji Macierewicza nie
    jest warto żadnej uwagi i dodawania czegokolwiek specjalnie dla niego....

  • 27. Data: 2017-02-11 14:28:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello z,

    Saturday, February 11, 2017, 10:42:56 AM, you wrote:

    > I zmiażdżyłby cieniasa ze skutkiem śmiertelnym zgodnie z prawem ale jaki
    > byłby wtedy jazgot w mediach to już sobie wyobrażam.

    Nie do końca zgodnie z prawem. Prawo zezwala pojazdowi
    uprzywilejowanemu na łamanie części przepisów ale z zachowaniem
    szczególnej ostrożności. Nie jest nią wyprzedzanie na skrzyżowaniu
    pojazdu sygnalizującego zamiar skrętu w lewo.
    Prawo również nie kasuje art. 3 PoRD i nie pozwala na mordowanie - tym
    byłoby uderzenie ciężkim samochodem w bok cieniasa.

    > Nie chce mi się tego wszystkiego czytać ale jakiś generał "ekspert" w
    > tvnie zdradzał tajemnicę że audi nie są pancerne.
    > Kto tu kłamie?

    Szukaj polityka - jeśli otwiera gębę, to kłamie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2017-02-11 14:35:36
    Od: z <...@...pl>

    > Szukaj polityka - jeśli otwiera gębę, to kłamie.

    Tvn kłamie. Bor ma kupione pancerne Audi.

  • 29. Data: 2017-02-11 14:41:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2017 o 12:00, Budzik pisze:

    > Ja w autku mam kamerke na takie okazje. A w tych wypasionych limuzynach nie
    > ma?

    Jakby było widać, że nie zapierdalali i wina sejcza to by się znalazły.

    Shrek

  • 30. Data: 2017-02-11 15:01:01
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?" Audi.
    Od: "Waldek" <k...@u...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Tvn kłamie. Bor ma kupione pancerne Audi.

    Jakiś były szef BOR mowił, że BOR nie ma opancerzonych Audi.