  • 281. Data: 2017-02-15 15:59:50
    Temat: Brawo Naród (Było: "Znowu brzoza ?")
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    A tymczasem ... trwa zbiorka na nowe seicento
    https://pomagam.pl/NowySeicento

    Juz sie uzbieralo 81 tys.

    No i wesze powazne problemy prawne z ta zbiorka zwiazane :-)

    Adwokat pewnie juz sie cieszy :-)
    ---
    Brawo Naród :-)

  • 282. Data: 2017-02-15 16:01:50
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: p...@g...com

    -- ch* wie jakie tam w sadzie nastroje, w ktora strone sad pojdzie ...

    IMHO wyrok nie ma znaczenia ... liczy sie efekt propagandowy czyli mamy 3 wypadki BOR
    z VIP-ami w krotkim czasie, 2 sprawy wciaz nie rozstrzygniete, samo pojawienie sie
    takiej sprawy na wokandzie to prezent dla opozycji ... a teraz inny scenariusz:
    kierowca BOR przyznaje sie na miejscu do winy, 500 na nowy zderzak do fiata i
    pozamiatane ... co ma opozycja ? niezachowanie statusu kolumny ? OK po premii dla
    dowodcy no niech bedzie dyscyplinarka bo doszlo do wypadku ... partia bez uszczerbku
    na wierunku ba caly kraj wspolczuje premierowi ...

    P.

  • 283. Data: 2017-02-15 16:16:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To ze 11 borowikow mowi to samo znacy ze klamia. Ci w pierwszym oczu w dupe nie maja
    zeby wszyscy do tylu patrzyli i widzieli ze miga albo nie miga. Czesci z tych co na
    koncu jechali zaslanial widok samochod ktory spotkal sie z drzewem. Jak by czterech
    twierdzilo ze migal albo nie migal a reszta ze albo nie zwrocia uwagi albo nie
    widziala bo im cos zaslanialo albo obserwowali w innych kierunach to by mowili
    prawde. Oczywiscie ze wszyscy widzieli to samo jest mozliwe ale tak malo
    prawdopodobne ze wymaga sprawdzenia. I nawet gdyby okazalo sie ze klamstwo nic nie
    wnosi do sprawy to ci co klamali powinni byc natychmiast wypierdoleni z pracy bo ta
    praca wymaga ludzi uczciwych. Mam nadzieje ze adwokat bedzie chcial sprawdzic czy
    wszyscy mowili prawde. Sprawe kierunkowskazu zalatwia film ktorego nie chca dac.
    Zalatwia taki film od razu czy byli uprzywilejowani czy nie chociaz nic to nie
    zmienia w kwesti winy kierowcy limuzyny bo nie zachowal czegolnej ostroznosci
    wymaganej prawem od kierujacego samochodem uprzywilejowanym.

  • 284. Data: 2017-02-15 16:18:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
> [...]

    >mamy 3 wypadki BOR z VIP-ami w krotkim czasie, 2 sprawy wciaz nie
    >rozstrzygniete, samo pojawienie sie takiej sprawy na wokandzie to

    Bedzie za rok, moze dwa, bedzie trwala kolejny rok, kto to bedzie
    sledzil :-)
    Gdy nie Ziobro, to mozna by powiedziec ze "my niewinni, na razie
    sprawa jest w sadzie".

    Dzis w radiu maglowali Schetyne
    -nie poinformowanie o prawach, brak adwokata, itp - co pan o tym powie
    ?
    -....
    -ale to cytat z listu otwartego pani X, ktora dwa lata temu miala
    kolizje z autem BOR

    > ... a teraz inny scenariusz: kierowca BOR przyznaje sie na miejscu
    > do winy, 500 na nowy zderzak do fiata i pozamiatane

    Nie da sie, jeden ochroniarz polamany, pani premier w szpitalu - musi
    byc dochodzenie niezawislej prokuratury :-)

    >... co ma opozycja ? niezachowanie statusu kolumny ?

    To samo - Dobra Zmiana powoduje ze nowi kierowcy sie rozbijaja, tak to
    jest jak sie zatrudnia znajomkow, BOR jezdzi jak wariaci, a rzad i
    premier to toleruje,
    czy starczy pieniedzy na 500+ i nowe limuzyny.

    >OK po premii dla dowodcy no niech bedzie dyscyplinarka bo doszlo do
    >wypadku ... partia bez uszczerbku na wierunku ba caly kraj wspolczuje
    >premierowi ...

    Kierowcy order i awans :-)

    J.

  • 285. Data: 2017-02-15 16:24:20
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-02-15 15:13, p...@g...com wrote:
    > ogarneli sie i zaczeli dzialac czyli wiesci dotarly do ucha prezesa i wydano
    rozkazy :-)

    7207,mam-synow-w-podobnym-do-pana-wieku-szydlo-pisze
    -list-do-21-latka.html#MT

    "Cześć opozycji próbuje wykorzystać to zdarzenie do swoich celów.
    Działanie części opozycji jest dla mnie nieuczciwe i haniebne"

    Nie mogła się powstrzymać... albo nie pozwolił.

  • 286. Data: 2017-02-15 16:44:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >To ze 11 borowikow mowi to samo znacy ze klamia.
    >Ci w pierwszym oczu w dupe nie maja zeby wszyscy do tylu patrzyli i
    >widzieli ze miga albo nie miga.

    Nie migal, jak go mijali, a to tylko chwile wczesniej :-)

    Poza tym ... ja sie tam nie znam, ale ktos z pierwszego samochodu
    powinien chyba patrzec w tyl co sie dzieje z chroniona osoba :-)

    >I nawet gdyby okazalo sie ze klamstwo nic nie wnosi do sprawy to ci
    >co klamali powinni byc natychmiast wypierdoleni z pracy bo ta praca
    >wymaga ludzi uczciwych.

    BOR ? Czemu ?
    Wymaga raczej lojalnych, zeby nie chlapali jezorem, ze minister ich po
    pizze wysyla :-)

    >Mam nadzieje ze adwokat bedzie chcial sprawdzic czy wszyscy mowili
    >prawde.

    PIS ma nowy pomysl na BOR - bedzie badanie wariografem.
    Wiec mozna zaczac od tej sprawy :-)

    J.

  • 287. Data: 2017-02-15 17:57:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A nie prosciej zeby uznali ze w zwiazku z tym ze kierowca byl z lapanki i po wielu
    godzinach w pracy, to zostalo juz ustalone, nie zastosowal sie do nadrzednego
    zachowania szczegolnej ostroznosci i spowodowal wypadek. Tak to sie skonczy tylko po
    co sprawe przeciagac. Im dluzej wszystko trwa tym wiecej jest informacji
    niekorzystnch dla bor. Wyszlo ze w tej sprawie minister spraw wewnetrznych jak tylko
    otwieral usta to klamal albo karmil publikatory zbednymi informacjami typu samochod
    seicento byl stary. Im dluzej to trwa tym bardziej sprawa wymyka im sie spod
    kontroli. Dla faceta ludzie zebrali juz prawie 100 tysiecy. Jak bedzie madry to nie
    kupi sobie samochodu a zalozy fundacje pomagajaca w oplacaniu prawnikow w przypadku
    watpliwych kolizji i wypadkow w ktorych biora udzial samochody sluzb roznych. A nawet
    jak by nie zalozyl fundacji to za sto tysiecy moze sie skutecznie bronic. Ci co mu
    wciskaja wine liczyli ze nie ma kasy na obrone. To juz ma i ma dobrego adwokata.

  • 288. Data: 2017-02-15 18:48:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2017 o 15:24, J.F. pisze:

    > Albo wejda razem z drzwiami :-)

    Myślisz, że od razu antyterrorystów będą do nas wysyłać?

    Napisz po 6 jutro;)

    Shrek

  • 289. Data: 2017-02-15 18:53:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2017 o 15:31, p...@g...com pisze:
    > --To pół godziny postoją przed drzwiami;)
    >
    > relaks, straty wizerunkowe juz przekroczyly zakladany poziom wiec graja w druga
    strone:

    No własnie ja się zastanawiam, czy u nich od PR to już tylko misiewicz
    pozostał?

    Przecież tak trzeba było od początku:

    Oswiadczenie podpisać, kierowcę sejcza zaprosić w ramach rekompensaty na
    zwiedzenie pałacu rady ministrów, autograf Dudy dać (wszystko podpisuje,
    więc żaden problem) a będzie co najmniej jak obrazek ze świetym od
    biskupa, do ubezpieczyciela zadzwonić, że premier prosi, żeby sejcza
    dobrze wycenić, winnych awansować, zaprosić kierowcę na jazdy
    doszkalające borowików, chwalić się w mediach jaka to ludzka władza.

    Ale nie - muszą walczyć ze wszystkimi;)

    Shrek

  • 290. Data: 2017-02-15 18:58:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2017 o 15:44, p...@g...com pisze:

    > PS kto by pomyslal ze zapierdalanie moze tak zle sie skonczyc :-)

    Przecież to nawet myśleć nie trzeba - Duda, Macierewicz, Szydło... No
    kto by pomyślał, że zapierdalanie może się źle skończyć...

    Shrek