  • Data: 2017-02-13 16:41:48
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.02.2017 o 15:41, J.F. pisze:

    > O to bylaby dobra linia obrony ... gdyby do kolizji nie doszlo.

    Nie no - on zrobił wszystko dokładnie tak jak przepis nakazuje. Że
    borowik nie ogarnął - no to wina borowika. Nie wiem co się tak pieklą
    250 i 6 punktów.

    > Usunal sie z drogi, a ze kierowca z bor sie przestraszyl i w poslizg
    > wpadl, to juz nie moja wina :-)
    >
    > Ale tu jednak kolizje mamy.

    No właśnie - jakaś amatorka w tym borze - człowiek wzorcowo ustępuje, a
    ci nie dość że w niego wjeżdzają, to jeszcze w drzewo:P

    > W celu ratowania zycia to IMO kwiatki mozna poswiecic.
    > Ale w celu ulatwienia jazdy p. premier ?

    Ale ja się nie pytam w jakim celu, tylko jaki mam obowiązek. Jak już
    pisałem, karetek problem w zasadzie nie dotyczy. Miejsce się zawsze
    znajdzie;)

    Shrek.