  • 21. Data: 2007-12-08 18:21:45
    Temat: Re: Znowu amerykance probuja szczescia...
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Grzegorz Staniak pisze:
    > Gdybyś miał wybierać między zadupiem będącym członkiem UE, a zadupiem
    > będącym tylko "byłą republiką ZSRR", które zadupie byś wybrał?

    Oczywiście że zadupie byłego ZSRR - z przyczyn czysto turystycznych :)

    A poważniej, rynek w EU jest na- o ile nie przesycony. Na wschodzie nie ma 95%
    potencjalnych
    klientów powiązanych 3-letnimi lojalkami. To znacznie łatwiejszy rynek.
    Trzeba się tylko umieć po nim poruszać - a z tym niestety jest różnie.

    --
    pgp: 0x5E1F9631
    jid: f...@j...pl

  • 22. Data: 2007-12-08 18:29:59
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 08.12.2007, Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> wroted:

> [...]
    > klientów powiązanych 3-letnimi lojalkami. To znacznie łatwiejszy rynek.
    > Trzeba się tylko umieć po nim poruszać - a z tym niestety jest różnie.

    Ano właśnie. Nie każdy musi mieć ochotę łazić po polu minowym.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>

  • 23. Data: 2007-12-08 19:13:37
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Grzegorz Staniak pisze:

    > Gdybyś miał wybierać między zadupiem będącym członkiem UE, a zadupiem
    > będącym tylko "byłą republiką ZSRR", które zadupie byś wybrał?

    Na pewno nie magiczne literki UE czy USSR, które 90 % Amerykanów nic nie
    mówią. Trzeba by sprawdzić potencjał rynku, zasady prawne prowadzenia
    biznesu, konkurencję itp itd. I dopiero na takiej podstawie można coś
    dalej planować.

    A powoływanie się na wygraną bitwę pod Grunwaldem czy wynegocjowaną
    umowę akcesyjną z UE jest w tym przypadku conajmniej niestosowne :-)

    M.

  • 24. Data: 2007-12-08 21:56:49
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Jak już pisał Maciej powyżej, przykład eBAY-a udowodnił, ze managementy
    > to potrafią naprawdę zaskoczyć swoimi wyobrażeniami rzeczywistości :-)

    i aol nie uczy sie na bledach ebay=a, chyba ze zamierzaja zrobic cos
    jeszcze, cos o czym my nie wiemy :>

    futszaK

  • 25. Data: 2007-12-09 03:52:52
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Grzegorz Staniak wrote:

    > Ano właśnie. Nie każdy musi mieć ochotę łazić po polu minowym.

    podczas mojego ostatniego pobytu w Kijowie trafilem na sprzedajacych
    kazdemu komu popadnie marihuane, czy na handlarzy czymkolwiek
    porozkladanych po ulicach, zas za busiki pelniace role komunikacji
    miejskiej placi sie wrzucajac bilon na stolik przy kierowcy, zadnych kas
    fiskalnych tam nie widzialem
    w Polsce takie numery nie przechodza wiec nie wiem gdzie jest pole minowe

    w krajach postradzieckich gospodarka rynkowa dopiero rodzi i mam
    nadzieje ze nie doprowadza sie do takiego stanu jak w Polsce gdzie mamy
    cala mase urzednikow panstwowych, kupe ukrytych podatkow, a teraz
    ganiaja jedni drugich bo ci zrobili afere, tamci zrobili afere a Ty
    drogi obywatelu za to wszystko placisz chociazby w astronomicznych
    cenach paliw

    futszaK

  • 26. Data: 2007-12-09 12:33:10
    Od: Sławomir Chrószcz <s...@r...pl>

    > Myśle, że z tym 95% rynku reklam dla AOL-u to jest jednak mega ROTFL.
    > może 15%-20% to max, ale po 2-3 latach o ile będą naprawdę dobrzy.

    nie pisało o tym że oni chcą przejąć 95% rynku, tylko że chcą objąć
    zasięg stanowiący 95% rynku i na tym 'terenie' walczyć..

  • 27. Data: 2007-12-09 21:18:31
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Fri, 7 Dec 2007 18:37:26 +0100, "vauxhall" <v...@o...net>
    wrote:

    >Uzytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisal w wiadomosci

    ml?rfbawp=1197018274.256&ticaid=64f43

    >AOL to gniot, zwykly portal dostepowy, w dodatku gó....... providera.
    >To jakby Neostrada.pl otwierala portal w Kazachstanie i Azerbejdzanie...

    Przeciez chyba AOL juz raz probowal wejsc do Polski wspierajac
    kapitalowo inicjatywe pt. "Polska online". W jednej z ich domen mam
    hosting - i tak sie dziwnie sklada ze wszystkie domeny po tym
    przedwsiewzieciu sa obecnie wlasnoscia Netii...

    Znow wygeneruja pule domen, rozreklamuja i straca?

    --
    Darek

  • 28. Data: 2007-12-10 13:27:30
    Od: "vauxhall" <v...@o...net>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ganiaja jedni drugich bo ci zrobili afere, tamci zrobili afere a Ty
    > drogi obywatelu za to wszystko placisz chociazby w astronomicznych

    Taką wolność gospodarczą też mieliśmy w Polsce na początku lat 90tych, w
    tym piraty w sklepach komputerowych nagrywane na dyskietki, szczęki z
    czym popadnie i gdzie popadnie itp
    miało to swoje plusy i mi też się podobało, później przyszły ustawy,
    regulaminy, przepisy, prawa i się skończyło i niestety tak samo będzie
    za pare lat na wschodzie

  • 29. Data: 2007-12-10 13:31:30
    Od: "vauxhall" <v...@o...net>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości
    > wcale nie. nie wiem, czy korzystałeś. ale to jest coś w stanach bardzo
    > poważne i co najważniejsze "dla zwykłych ludzi". Amerykanie są wygodni
    > i wiele osób "się nie zna". a Tak zapłacą za dostęp do AOL-a i mają
    > muzę, filmiki, wszystko klikalne, prosto i łatwo podane.

    Tak, jak aplikacja dostępowa do Neostrady, nikt normalny tego nie
    instaluje
    AOL chciał być nawet osobną siecią jakby obok internetu, na szczęście mu
    się to nie udało

    > Mój brat mieszkał w Stanach przez jakiś czas i miał dostęp do AOL-a a
    > ponieważ jest prawnikiem, to dla niego komputery to czarna magia i
    > jemu AOL bardzo odpowiadał. Wszystko się robiło za niego. Bawiłem się
    > AOL-em jak wrócił do Polski a dostęp miał jeszcze wykupiony i tam
    > wszystko się prosto robi ...

    Prawnik nie obyty z komputerem? u nas nikt się na to nie nabierze i malo
    kto lubi płacić za takie rzeczy w sieci.

    > Inna sprawa, że nas onet czy interia są rodzime i do nich się
    > przyzwyczailiśmy - zatem są niezagrożone, niemniej w AOL-u jest więcej
    > takich rzeczy jak u nas np. oglądanie "następnego odcinka serialu za
    > drobną opłatę kartą", ale nie odstajemy od nich wiele.

    Tak znów karty, AOL uwielbia wyłudzać dane użytkowników, pod pozorem
    darmowego dostepu przez miesiąc. Niestety żeby się zarejestrować trzeba
    podać numer karty kredytowej, opłate i tak nam ściągną, a dodatkowo mają
    nasze pełne dane, po prostu super.

    > Myśle, że z tym 95% rynku reklam dla AOL-u to jest jednak mega ROTFL.
    > może 15%-20% to max, ale po 2-3 latach o ile będą naprawdę dobrzy.

    Raczej niech poprzestaną na tym co Yahoo, umożliwienie zakładanie maila
    w domenie yahoo.pl, gwiazd nie sięgną

  • 30. Data: 2007-12-10 13:33:04
    Od: "vauxhall" <v...@o...net>

    Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > hosting - i tak sie dziwnie sklada ze wszystkie domeny po tym
    > przedwsiewzieciu sa obecnie wlasnoscia Netii...

    BurgerKing też pojawia się i znika w Polsce ;)
    a kto jeszcze pamięta Apollo Online?
    http://web.archive.org/web/20000620041118/http://www
    .aol.pl/
    ciekawe ile zarobili na odsprzedaży domeny