    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Znowu amerykance probuja szczescia...
    Date: Sat, 08 Dec 2007 22:52:52 -0500

    Grzegorz Staniak wrote:

    > Ano właśnie. Nie każdy musi mieć ochotę łazić po polu minowym.

    podczas mojego ostatniego pobytu w Kijowie trafilem na sprzedajacych
    kazdemu komu popadnie marihuane, czy na handlarzy czymkolwiek
    porozkladanych po ulicach, zas za busiki pelniace role komunikacji
    miejskiej placi sie wrzucajac bilon na stolik przy kierowcy, zadnych kas
    fiskalnych tam nie widzialem
    w Polsce takie numery nie przechodza wiec nie wiem gdzie jest pole minowe

    w krajach postradzieckich gospodarka rynkowa dopiero rodzi i mam
    nadzieje ze nie doprowadza sie do takiego stanu jak w Polsce gdzie mamy
    cala mase urzednikow panstwowych, kupe ukrytych podatkow, a teraz
    ganiaja jedni drugich bo ci zrobili afere, tamci zrobili afere a Ty
    drogi obywatelu za to wszystko placisz chociazby w astronomicznych
    cenach paliw

    futszaK