    From: "vauxhall" <v...@o...net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Znowu amerykance probuja szczescia...
    Date: Mon, 10 Dec 2007 14:31:30 +0100

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:fjeges$7om$1@news.onet.pl...
    > wcale nie. nie wiem, czy korzystałeś. ale to jest coś w stanach bardzo
    > poważne i co najważniejsze "dla zwykłych ludzi". Amerykanie są wygodni
    > i wiele osób "się nie zna". a Tak zapłacą za dostęp do AOL-a i mają
    > muzę, filmiki, wszystko klikalne, prosto i łatwo podane.

    Tak, jak aplikacja dostępowa do Neostrady, nikt normalny tego nie
    instaluje
    AOL chciał być nawet osobną siecią jakby obok internetu, na szczęście mu
    się to nie udało

    > Mój brat mieszkał w Stanach przez jakiś czas i miał dostęp do AOL-a a
    > ponieważ jest prawnikiem, to dla niego komputery to czarna magia i
    > jemu AOL bardzo odpowiadał. Wszystko się robiło za niego. Bawiłem się
    > AOL-em jak wrócił do Polski a dostęp miał jeszcze wykupiony i tam
    > wszystko się prosto robi ...

    Prawnik nie obyty z komputerem? u nas nikt się na to nie nabierze i malo
    kto lubi płacić za takie rzeczy w sieci.

    > Inna sprawa, że nas onet czy interia są rodzime i do nich się
    > przyzwyczailiśmy - zatem są niezagrożone, niemniej w AOL-u jest więcej
    > takich rzeczy jak u nas np. oglądanie "następnego odcinka serialu za
    > drobną opłatę kartą", ale nie odstajemy od nich wiele.

    Tak znów karty, AOL uwielbia wyłudzać dane użytkowników, pod pozorem
    darmowego dostepu przez miesiąc. Niestety żeby się zarejestrować trzeba
    podać numer karty kredytowej, opłate i tak nam ściągną, a dodatkowo mają
    nasze pełne dane, po prostu super.

    > Myśle, że z tym 95% rynku reklam dla AOL-u to jest jednak mega ROTFL.
    > może 15%-20% to max, ale po 2-3 latach o ile będą naprawdę dobrzy.

    Raczej niech poprzestaną na tym co Yahoo, umożliwienie zakładanie maila
    w domenie yahoo.pl, gwiazd nie sięgną