  • 11. Data: 2007-12-07 22:36:58
    Temat: Re: Znowu amerykance probuja szczescia...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello vauxhall,

    > Bardzo mocno, nawet nie wprowadzając dobrych rozwiązań z Allegro, jak
    > choćby szukanie towaru w danym mieście. Tylko powiedzieli: uwaga
    > wchodzimy! chodźcie do nas i myśleli że ludzie polecą lawinowo, a tu
    > bryndza

    Jeszcze gorzej - chcieli nas uczyć handlu na aukcjach internetowych...

    AOL zapewne zacznie nas uczyć, co to Internet.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2007-12-07 23:57:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Jeszcze gorzej - chcieli nas uczyć handlu na aukcjach internetowych...
    >
    > AOL zapewne zacznie nas uczyć, co to Internet.

    Wiesz, Tele2 zaczęło uczyć, do czego służy telefon i nauczyło prawie
    milion osób.
    :-(

    M.

    PS. Teraz uczą internetu

  • 13. Data: 2007-12-08 00:19:55
    Od: "vauxhall" <v...@o...net>

    > Jeszcze gorzej - chcieli nas uczyć handlu na aukcjach internetowych...
    >
    > AOL zapewne zacznie nas uczyć, co to Internet.

    Może zaczną uczyć o dialupie i wyłudzaniu numerów kart kredytowych(na
    szczęście u nas jeszcze nie każdy ją ma, bo by dopiero było)

  • 14. Data: 2007-12-08 10:22:52
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik vauxhall napisał:

    > AOL to gniot, zwykly portal dostepowy, w dodatku gó....... providera.
    > To jakby Neostrada.pl otwierala portal w Kazachstanie i Azerbejdzanie...

    A myślisz, że one nie mają o nas podobnego wyobrażenia, jak my o
    Azerbejdżanie?

    --
    TOM

  • 15. Data: 2007-12-08 10:25:26
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 08.12.2007, Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> wroted:

    > A myślisz, że one nie mają o nas podobnego wyobrażenia, jak my o
    > Azerbejdżanie?

    Zwykli ludzie? Być może. Management AOL? Gdyby tak było, udowodniliby tylko,
    że się nie nadają na swoje stanowiska. Kazachstan i Azerbejdżan nie są np.
    krajami członkowskimi UE, a samo to już robi dużą różnicę.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>

  • 16. Data: 2007-12-08 11:12:23
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Grzegorz Staniak pisze:
    > Zwykli ludzie? Być może. Management AOL? Gdyby tak było, udowodniliby tylko,
    > że się nie nadają na swoje stanowiska. Kazachstan i Azerbejdżan nie są np.
    > krajami członkowskimi UE, a samo to już robi dużą różnicę.

    Jaką ?
    Islandia, Szwajcaria, Norwegia też nie są krajami członkowskimi - stąd moja
    ciekawość.

    --
    pgp: 0x5E1F9631
    jid: f...@j...pl

  • 17. Data: 2007-12-08 12:43:04
    Od: "vauxhall" <v...@o...net>

    Użytkownik "Piotr Suchowski" <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> napisał w
    wiadomości news:fjdu62$f6c$2@node2.news.atman.pl...

    > Jaką ?
    > Islandia, Szwajcaria, Norwegia też nie są krajami członkowskimi - stąd
    > moja ciekawość.

    Te państwa należą do stowarzyszonej z Unią EEA, ale też nie wiem, co to
    ma za znaczenie?

  • 18. Data: 2007-12-08 14:11:16
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Grzegorz Staniak napisał:

    > Zwykli ludzie? Być może. Management AOL? Gdyby tak było, udowodniliby
    > tylko, że się nie nadają na swoje stanowiska.

    Jak już pisał Maciej powyżej, przykład eBAY-a udowodnił, ze managementy to
    potrafią naprawdę zaskoczyć swoimi wyobrażeniami rzeczywistości :-)

    --
    TOM

  • 19. Data: 2007-12-08 16:23:46
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    vauxhall pisze:

    > AOL to gniot, zwykly portal dostepowy, w dodatku gó....... providera.

    wcale nie. nie wiem, czy korzystałeś. ale to jest coś w stanach bardzo
    poważne i co najważniejsze "dla zwykłych ludzi". Amerykanie są wygodni i
    wiele osób "się nie zna". a Tak zapłacą za dostęp do AOL-a i mają muzę,
    filmiki, wszystko klikalne, prosto i łatwo podane.

    Mój brat mieszkał w Stanach przez jakiś czas i miał dostęp do AOL-a a
    ponieważ jest prawnikiem, to dla niego komputery to czarna magia i jemu
    AOL bardzo odpowiadał. Wszystko się robiło za niego. Bawiłem się AOL-em
    jak wrócił do Polski a dostęp miał jeszcze wykupiony i tam wszystko się
    prosto robi ...

    Inna sprawa, że nas onet czy interia są rodzime i do nich się
    przyzwyczailiśmy - zatem są niezagrożone, niemniej w AOL-u jest więcej
    takich rzeczy jak u nas np. oglądanie "następnego odcinka serialu za
    drobną opłatę kartą", ale nie odstajemy od nich wiele.

    Myśle, że z tym 95% rynku reklam dla AOL-u to jest jednak mega ROTFL.
    może 15%-20% to max, ale po 2-3 latach o ile będą naprawdę dobrzy.

    Wojtek

  • 20. Data: 2007-12-08 16:41:37
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 08.12.2007, Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> wroted:

    > Jaką ?
    > Islandia, Szwajcaria, Norwegia też nie są krajami członkowskimi - stąd
    > moja ciekawość.

    Gdybyś miał wybierać między zadupiem będącym członkiem UE, a zadupiem
    będącym tylko "byłą republiką ZSRR", które zadupie byś wybrał?

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>