  • Data: 2024-07-17 14:52:09
    Temat: Re: Znieczulica w narodzie
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-07-2024 o 13:42, J.F pisze:

    > No ale czemu plugshare ją pokazuje na brązowo, a po odfiltrowaniu tych
    > o mocy ponizej 50kW, wcale jej nie pokazuje?

    Przecież pisałeś, że ktoś kto ją dodał nie wpisał mocy.
    Nie filtruj po mocach, tylko po złączu, wszystkie z CCS to szybkie i
    wyświetlane na pomarańczowo.

    > No albo uczciwie piszemy, ze ładowanie trwa długo

    Nie ten wątek.
    Ten jest o długim tankowaniu.

    > Przy czym duża moc ponoć potrafi przyjąć "zwykła KIA"

    Zwykła nie, musi być już nieco lepsza.
    No i to nadal jeden z wyjątków w świecie bev.

    > Na tej stacji, czy na jakiejś innej, że tak hejtersko zapytam ? :-P

    Różnie bywa, zależy od tego gdzie masz abo, jaka jest promocja, w jakich
    godzinach i czy Twój abo ma roaming na danej stacji.
    Piszę tak ogólnie, nie mam potrzeby analizować konkretnej stacji w Mielnie.

    Ja ostatnio ładowałem się kilkadziesiąt km dalej, na MOL.
    Tam mają ryczałt, 69 zł, możesz załadować i 100 kWh jak masz odpowiednią
    dużą baterię.

    > Nazywa się LPG.

    Taaa, zwłaszcza do diesla się przyda.
    Już nie wspominając o tym, że wtedy o 7 l/100 możesz sobie pomarzyć.

    > No to powyżej jest wymieniony brak paliwa na stacji.

    Nie było założenia że coś ma się zdarzyć akurat Tobie.
    A jeśli było, to piszesz od rzeczy od wielu lat, bo brak prądu w aku
    trakcyjnym, ani wolne ładowanie bev też Ci się nie zdarzyło.

    Więc skończ z tym durnym hejtem.

    > Ciekawe, bo ja nie widzę.

    Boś nie dość że głuchy, to jeszcze ślepy w takim razie.

    > A przeciez u Ciebie zimy prawdziwej nie ma.

    Kilka dni w roku bywa.
    I diesle wtedy stoją, a elektryki jeżdżą.