  • Data: 2024-07-18 11:51:52
    Temat: Re: Znieczulica w narodzie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Jul 2024 06:31:59 +0200, Cavallino wrote:

    > To nie szukaj na stronie, która polega na zbieraniu danych od
    > użytkowników, znajdź sobie lepszą.

    Mogłbys tez powiedziec konkretnie gdzie taka stacja i jakiej mocy :-)

    > W Świecie bev, to nie takie "tylko", ale jeden z najlepszych producentów
    > tego typu aut.

    Ale jest jeszcze świat poza bev :-)

    > Nie.
    > Że możesz naładować taniej.
    > A nie że na każdej stacji i w każdym momencie.

    I nie z każdą mocą zapewne :-

    > Na Szczecin.
    > Ale każda ładowarka MOL jest w ten sposób opłacana.

    Jest stacja paliw MOL w Lesznie i w Poznaniu, gdybym się uparł na
    Mielno :-), ale nie wiem, czy ma ładowarki, ani jakies mocy.

    Leszno za blisko, nie zdążę baterii rozładować.
    Poznań w zasadzie też za blisko ... ale jakbym tak pojechal bez
    oszczędzania predkości :-)

    > Ta akurat na S6.
    > No i mają spierdzielone informacyjnie strony, bo nie można ich zbyt
    > łatwo wyszukać, ja się dowiedziałem z Youtube przypadkiem.
    > Nie wiem czy jedynym wyjściem nie jest aplikacja MOL Plugee.

    > Tzn?
    > Oni mają taki sposób obsługi ładowarek, więc nic się nie skończy.

    Albo policzą, ze im sie to nie opłaca, i zmienią sposób/podniosą
    ceny/zamkną ładowarki :-P

    > Nie było nikogo, 2 stanowiska,

    raz nie było, a jak masz pecha, to będzie kolejka.
    Albo jak sie bev upowszechnią :-)

    > po drugiej stronie S6 tak samo.

    Zawracanie na S ... ile trzeba nadłożyć ? :-)

    Ale może się przydać na powrót...

    > Coś za coś, jakbyś paliwo zatankował za 1/4 ceny, to z miejsca by Ci już
    > nic nie przeszkadzało.

    A kawał o amerykanskim milionerze i lodach znasz?
    Zacząlem rozumiec.

    Ale nie mówie nie - zdarzało mi sie ze 20 minut czekac za trochę
    tańszym paliwem.

    > Też.
    > Chyba że hybryda.

    Sierra paliła mi 10/100. W trasie.