  • Data: 2024-07-18 11:24:02
    Temat: Re: Znieczulica w narodzie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Jul 2024 06:45:06 +0200, Cavallino wrote:

    > Realnie jest podobnie jak z brakiem paliwa, mimo że stacje są i paliwo mają:
    >
    > https://elektrowoz.pl/ladowarki/mit-elektryk-rozladu
    je-mi-sie-na-srodku-drogi-i-kaplica-dane-tylko-14-pr
    oc-wezwan-to-rozladowana-bateria-uk/

    > "tylko 1,4 procent wezwań dotyczy rozładowanej baterii. Odsetek takich
    > ,,awarii" ciągle spada."
    >
    > vs
    > "prośby o interwencję związane z wyczerpaniem paliwa to 1 procent
    > wszystkich przypadków"

    Zaraz zaraz - jesli wezwan z braku paliwa jest 1%, a wezwan z
    rozładowania baterii jest 1.4%, a tych bateryjnych jest 100 razy
    mniej, to jak to swiadczy?
    Bo czy cos napisali, ze to "w klasie samochodów elektrycznych" ?
    A nie, chyba jednak "w klasie".
    https://www.independent.co.uk/news/uk/rishi-sunak-la
    bour-b2580390.html

    "W czerwcu 2023 było to 1,6 procent, w czerwcu 2021 - 2,8 procent, w
    czerwcu 2019 (pięć lat temu) - aż 4,6 procent."

    ładowarek przybyło, baterie lepsze, czy samochody lepsze - tzn
    dobitniej ostrzegają?

    "A co generuje największą liczbę wezwań? Właściciele elektryków
    problemy podobne do tych, które trapią resztę społeczności: opony,
    koła i akumulatory 12 V. "

    12V. Kon by się usmiał.

    J.