  • Data: 2013-05-20 11:14:33
    Temat: Re: Znawcy, proszę pomóżcie...
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 19 May 2013 10:19:44 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Ale my to już od dawna wiemy...
    >Nie piszesz kto gdzie kiedy - znajomych to ja mam co piją kwas i żyją :-)
    >Robisz zamęt aby na tym skorzystać - drażni Cię taka tania oferta, to widać.

    Bardzo mnie drażni bo przecież jestem nasłany przez konkurencję, tylko
    którą? Play, T , a najpewniej to przez Solorza bo oni nie mają takiej
    oferty. Zresztą wybierz sobie sieć która ci pasuje. Do wyboru do
    koloru.
    Tylko żebyś się niedługo nie zdziwił jak będą się na grupie pojawiać
    posty odnośnie blokowania w ofertach no limit.