  • Data: 2013-05-15 18:38:15
    Temat: Re: Znawcy, proszę pomóżcie...
    Od: loco <j...@o...pl3> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-15 18:10, z pisze:

    > Ładne kwiatki. :-)
    > Widzę że moje nadzieje że obecne nielimitowane rozmowy (faktycznie
    > nielimitowane) w orange za 80 zł zamienię na coś tańszego się nie
    > spełnią. Od prawie roku telefon dostaje niezłe wciry. Protestów nie ma
    > Lepiej nie ryzykować :-)

    Nie słuchaj bzdur o losowym wyłączaniu abonentów, którzy dużo
    rozmawiają. Takie przypadki zdarzają się sporadycznie i naprawdę trzeba
    sobie mocno zapracować na odłączenie. Równie dobrze można napisać
    "zdarzają się pojedyncze przypadki śmierci podczas rozmowy przez
    telefon, więc lepiej go nie używać".

    Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem "faktycznie nielimitowane w orange za
    80 zł". W trzech wspomnianych tutaj ofertach również masz faktycznie
    nielimitowane rozmowy - od Ciebie zależy czy wolisz płacić 29 czy 80.

    Według mnie to nju posiada obecnie najbardziej elastyczną ofertę
    (płacisz od 9 do 29 za rozmowy - przecież nie każdy potrzebuje dzwonić
    non-stop), a Play i Heyah stworzyły tylko nieudolne/droższe kopie.