  • Data: 2013-05-15 21:43:07
    Temat: Re: Znawcy, proszę pomóżcie...
    Od: "Wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:tae7p8l949db5krbog5p0hukt7dijg9u6b@4ax.com...

    > Na uspokojenie:
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/jabczynski-walczy
    my-z-fct-ami-nju-dalej-nieskopiowane,2,3,28148.html
    > No chyba że to tylko taki bełkot marketingowy :)

    Dziękuje.... Już jestem spokojniejsza :)
    Tylko jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje.... Ile zapłacą abonenci innych
    sieci(Orange, T-Mobile,Plus) kiedy bedą dzwonić do mnie (np. do: NJU, RMB,
    Heyah Non Stop - jeszcze nie wybrałam!)?
    I jak pobieżnie przejrzałam oferty to w każdej z tych 3 jest okres
    wypowiedzenia 1 m-c?
    Przerabiał już ktoś przeniesienie numeru do jednej z tych 3 ofert o których
    piszemy? Gdzie to można zrobić najsprawniej, ile to trwa i czy nie ma
    żadnych problemów, opóźnień itp...

    Pozdrawiam
    Wiola