  • Data: 2013-05-15 20:56:13
    Temat: Re: Znawcy, proszę pomóżcie...
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 May 2013 20:17:36 +0200, Skylla <s...@n...op.pl>
    wrote:

    >Niu chce pozyskać milion klientów - to ma być niszowa oferta???

    Chcieć to oni sobie mogą, ich głównym celem jest to żeby zatrzymać u
    siebie osoby chcące przejść do innych sieci z Orange, oferta głównie
    uderzać miała w play.
    Zresztą jak dla mnie Nju to jest Orange a Orange to to samo co TPSA,
    oni wszystko fajnie mówią a po jakimś czasie robią zupełnie odwrotnie,
    nigdy im nie wierzyłem i przy nju też im nie ma co wierzyć,
    mentalności zarządzających się nie zmieni a głównie o to w tym chodzi.
    Chociaż na dzień dzisiejszy muszę przyznać że zrobili coś
    innowacyjnego czego jeszcze na rynku nie było. W dalszej perespektywie
    wróżę nie tylko nju ale tym ofertom raczej wycofanie albo zmiany na
    gorsze.

    >Jeśli już 3 sieci dają no limit za 30zł to jak to ma się ukryć przed
    >większością osób? Każda z nich ma reklamy praktycznie wszędzie.
    >Poczekaj parę miesięcy i zobaczysz czy ludzie się nie dowiedzą, że mogą
    >rozmawiać bez ograniczeń za 29zł :-).

    Tylko weź pod uwagę jedną rzecz, nie wiem jak jest w nju bo nie
    sprawdzałem, ale w przypadku oferty heyah albo redbull są to tylko
    czasowe promocje ważne do odwołania. W przypadku redbull to jest po
    prostu zniżka na abonament rbm 66

    >Kto teraz pójdzie do salonu i kupi nolimit bez telefonu ale z cyrografem
    >za 80zł jest kompletnym frajerem. Tyle można dać ale za abo z
    >przyzwoitym smartfonem...

    Nie każdy śledzi na bierząco branżę telko i nie każdy musi oglądać tv
    także takich ludzi może być wbrew pozorom sporo którzy wezmą no limit
    w salonie tym bardziej że te "tańsze" oferty no limit są dostępne
    tylko przez intenret, a niestety u nas niby społeczeństwo
    informatyczne ale z zamówieniem takiego abo może być problem.

    >Inna rzecz, że wiele osób nawet tyle nie chce wydawać za rozmowy bo
    >dzwoni znacznie mniej. Ja np. wydaję na rozmowy ok 10zł miesięcznie w
    >nBank mobile (mam też darmowe minuty za transakcje).

    No właśnie i to jest sedno sprawy, wiadomo dla operatora będzie taki
    klient najlepszy który będzie płacił, a nie będzie tego wszystkiego
    wykorzystywał, chociaż w przypadku nju to tak do końca nie jest bo
    przeważnie to minimum 9pln to większość jednak wydaje na miesiąc, a za
    resztę płaci tyle ile wydzwoni, no chyba że będzie rozmawiał bardzo
    dużo to wtedy opłacalne to nie będzie dla operatora.