  • Data: 2013-05-15 18:28:38
    Temat: Re: Znawcy, proszę pomóżcie...
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 May 2013 18:10:25 +0200, z <...@...pl> wrote:

    >Ładne kwiatki. :-)
    >Widzę że moje nadzieje że obecne nielimitowane rozmowy (faktycznie
    >nielimitowane) w orange za 80 zł zamienię na coś tańszego się nie
    >spełnią. Od prawie roku telefon dostaje niezłe wciry. Protestów nie ma
    >Lepiej nie ryzykować :-)

    Tak jak piszę może to pojedyńcze przypadki, nie chę nikogo straszyć
    czy coś bo każdy przypadek jest inny ,i wcale tak to się nie musi
    skończyć, ale może jak się płaci 79 pln za no limit to się tak nie
    przyczepiają, jak w przypadku gdy ktoś płaci tylko 29 pln:)

    PS
    Brat ma no limit w Orange za 79, dzwoni bardzo dużo i do tej pory nic
    mu nie zablokowali.