  • 101. Data: 2018-01-30 10:52:19
    Temat: Re: Znalezienie nabywcy samochodu. Zgłoś na policję.
    Od: "Jatu" <f...@u...pl>

    news:p4pegn$cor$2@node2.news.atman.pl...

    > I myślisz że ludzie którym nie chce się przerejestrować auta wożą
    > umowę kupna?
    > "Od znajomego pożyczyłem" i policjant kończy rozmowę na temat danych
    > właściciela.

    I w tym jest punkt zaczepienia, bo policjant niezbyt sumiennie wypełnił
    swoje obowiązki. Tego policjanta mozna znaleźć i można znaleźć
    kogo legitymował wypisując mandat.

    PoRD
    Art. 132. 1. Policjant zatrzyma dowód rejestracyjny (pozwolenie czasowe) w
    razie:
    7) uzasadnionego przypuszczenia, że dane w nim zawarte nie odpowiadają
    stanowi faktycznemu.

  • 102. Data: 2018-01-30 10:55:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-30 o 10:52, Jatu pisze:
> [...]
    > razie:
    > 7) uzasadnionego przypuszczenia, że dane w nim zawarte nie odpowiadają

    Kolejna superrada - zgłoś policjantów do CBŚP :)

    --
    Liwiusz

  • 103. Data: 2018-01-30 11:02:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Liwiusz wyżej podał wyrok SN ze dowód rejestracyjny nie wskazuje
    >właściciela

    >I dlatego banki tak namietnie wpisuja sie w DR :-) przeciez wiadomo
    >ze jak tam bank siedzi to sprzedajacy MUSI przedstawic zaswiadczenie
    >z banku ze splacil kredyt inaczej takiego auta sie nie zarejestruje
    >czyli WK po swojemu interpretuje wyrok SN :-)

    A co z komornikiem ?
    Tez nie zabierze, czy zabierze i sprzeda wolne od zajec :-)

    J.

  • 104. Data: 2018-01-30 11:02:08
    Temat: Re: Znalezienie nabywcy samochodu - realne?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-29 o 22:46, Cavallino pisze:

    > Było poleconym wysłać zawiadomienie z poświadczoną kopią umowy.
    > ZPO zachować.

    To nic nie daje. W razie sporu można się wylegitymować potwierdzeniem
    wysłania przesyłki do urzędu. Co w niej było - tego nie wiadomo. Może
    wycinki z gazet o gotowaniu na gazie? Jedyna w miarę skuteczna metoda to
    pismo wydrukowane w 2 egz. zanosimy osobiście do urzędu. Jeden egz.
    zostawiamy w urzędzie, a na drugim uprzejmie prosimy o przystawienie
    pieczątki "Wpłynęło dnia [data dostarczenia na urzędu]" i podpis urzędnika.

  • 105. Data: 2018-01-30 11:12:14
    Od: p...@g...com

    --Kolejna superrada - zgłoś policjantów do CBŚP :)

    przychylnosc policjanta w trakcie kontroli drogowej moze byc przeciez wymierna a jak
    koles przymyka oko na 3-letnia umowe KS to moze byc miodonieodporny czyli podejrzenie
    jest uzasadnione

    https://www.tvn24.pl/lodz,69/skorumpowal-policjantow
    -razem-z-nimi-trafil-do-aresztu,809422.html

  • 106. Data: 2018-01-30 11:12:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-30 o 10:16, J.F. pisze:

    >Tak, te parę głośnych przypadków jest dowodem na to, że w większości
    >jest inaczej.
    >Daleko by nie szukać - w styczniu mój dłużnik miał mieć licytację
    >kilku mercedesów, oczywiście na dzień licytacji się rozpłynęły.

    No to chyba jednak powinien komornik zabrac :-)

    J.

  • 107. Data: 2018-01-30 11:14:23
    Od: p...@g...com

    --A co z komornikiem ?

    komornik ma w dupie co jest w DR zabiera i tyle choc ciekawe czy zabieraja tez nie
    dluznika a do tego w kredycie :-)

    --Tez nie zabierze, czy zabierze i sprzeda wolne od zajec :-)

    klimat sie zmienia ale jak ide do kolesia co nie placi alimentow to parkuje 2 ulice
    wczesniej :-)

  • 108. Data: 2018-01-30 11:18:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-30 o 11:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > No to chyba jednak powinien komornik zabrac :-)

    Jako wierzyciel jestem tego samego zdania.
    Jako dłużnik miałbym inne zdanie.

    Obiektywnie uważam, że powinien być natychmiastowy miesięczny areszt za
    takie szwindle.

    Bo co prawda jako wierzyciel mam jakieś tam prawa do wszczynania
    postępowania karnego czy grzywnowego wobec takiego dłużnika, ale to
    sprawa na lata, a wynik niepewny. Skutek jest taki, jakby dawać lanie
    dziecku w trzy miesiące po przewinieniu - czyli żaden.

    --
    Liwiusz

  • 109. Data: 2018-01-30 11:25:23
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Tue, 30 Jan 2018 10:52:19 +0100, Jatu napisał(a):

> [...]
    > razie:
    > 7) uzasadnionego przypuszczenia, że dane w nim zawarte nie odpowiadają

    Ale dlaczego miałby mieć takie przypuszczenie?

    Regularnie jeżdżę samochodami zarejestrowanymi na kogoś innego (rodzina,
    znajomi, pracodawca, wypożyczalnia). Wcale bym się nie zdziwił, gdyby
    większość samochodów na ulicy była kierowana przez kogo innego, niż osoba
    wpisana w DR. To normalne.

    --
    Yakhub

  • 110. Data: 2018-01-30 11:44:52
    Temat: Re: Znalezienie nabywcy samochodu. Uzasadnione przypuszczenie.
    Od: "Jatu" <f...@u...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <a...@a...aa> napisał w wiadomości

> [...]
    > znajomi, pracodawca, wypożyczalnia). Wcale bym się nie zdziwił, gdyby
    > większość samochodów na ulicy była kierowana przez kogo innego, niż osoba

    pojazdu i okazywać razem z DR.

    " Uzasadnione przypuszczenie " ocenia policjant i decyduje zabrać DR, lub
    nie zabrać.